استقبال میهمانان نوروزی از تورهای دریایی و طرح گردشگری آبی در بندر ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار بندر ماهشهر از استقبال میهمانان نوروزی از تورهای دریایی و طرح گردشگری آبی در این شهرستان خبر داد.

منصور قمر در خصوص استفاده از ظرفیت های آبی این شهرستان در ایام نوروز گفت: امسال حضور میهمانان نوروزی در ماهشهر نسبت به سال گذشته افزایش یافته که یکی از دلایل این امر راه اندازی طرح گردشگری آبی است.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته از ظرفیت های آبی ماهشهر برای جذب گردشگر به خوبی استفاده نشده است گفت:راه اندازی تور دریایی بوسیله کشتی در نوروز امسال با استقبال مسافران روبرو شد.

قمر با اشاره به اجرای طرح ساحل سازی در شهرستان ماهشهر اظهار کرد: برای استفاده بهتر مردم و میهمانان نوروزی از ظرفیت های آبی این شهرستان ، طرح ساحل سازی پیش از نوروز امسال آغاز و بخشی از این پروژه برای استفاده مردم به بهره برداری رسید.

وی از افزایش شمار بازدیدکنندگان نوروزی از دریاچه نمک شهرستان ماهشهر خبر داد و گفت: امکانات رفاهی خوبی برای استفاده مردم و گردشگران در این منطقه فراهم شده بود.

فرماندار ماهشهر اظهار کرد: در راستای اسکان میهمانان نوروزی ۱۵۰ کلاس درس به مسافران اختصاص داده شده و امکانات لازم برای استقرار میهمانان نوروزی در پنج پارک این شهر فراهم شده است.

قمر با اشاره به تشکیل کمیته استقبال از میهمانان نوروزی در این شهرستان گفت:از آنجا که ماهشهر به عنوان شهرستانی صنعتی شناخته می شد در گذشته ظرفیت های گردشگری این شهرستان مورد کم توجهی قرار گرفت لذا امسال با اجرای طرح های گردشگری این ظرفیت ها به مسافران نوروزی معرفی شد.

فرماندار ماهشهر با اشاره به راه اندازی بازار ته لنجی این شهرستان نیز گفت:برپایی بازار ته لنجی ماهشهر در یکی از مجتمع های تجاری این شهرستان با استقبال قابل توجه میهمانان نوروزی و مردم استان مواجه شده است.

شهرستان ماهشهر در جنوب شرقی استان خوزستان ، در کنار خور موسی قرار دارد و از طرف شمال به اهواز و از جنوب به خلیج فارس محدود است.

بندر ماهشهر از شهرستان های اقتصادی استان خوزستان و قطب اقتصادی و پتروشیمی کشور است.

*گفتگو از خبرنگار ایرنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.