آخرین جلسه ستاد نوروزی شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد/ شهرستان بندر ماهشهر آماده ارائه خدمات به مسافران و راهیان سرزمین های نور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: آخرین جلسه ستاد نوروزی شهرستان بندر ماهشهر ۲۶ اسفند ماه ۹۳ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصر جنوب از بندر ماهشهر، جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر روز گذشته با حضور فرماندار و معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در این جلسه بر عملیاتی شدن تمامی مصوبات کمیته های ۹ گانه ستاد نوروزی سال ۹۴ تاکید کرد و بیان داشت: تمامی مسئولین کمیته ها در تمامی مراحل و تعطیلات نوروزی باید مصوبات را به بهترین نحو انجام دهند و هیچ گونه کوتاهی را برای عملیاتی نشدن مصوبات پذیرفته نمی باشد.

در ادامه وی افزود: ناظرین کمیته ها باید تمامی دقت خود را برای نظارت بر نحوه انجام دستورالعمل ها داشته باشند و گزارشات خود را  بدون هیچ چشم داشتی ارائه دهند و در پایان عملکرد تمامی کمیته ها ارزیابی خواهد شد.

همچنین فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از راه اندازی گشت دریایی به وسیله کشتی ۲۵۰ نفره در اسکله مجیدیه بندر ماهشهر خبر داد و گفت: به دنبال تاکید استاندار خوزستان و با همکاری منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران توانستیم گشت دریایی از بندر مجیدیه در ماهشهر به مقصد بندر امام خمینی (ره) را راه اندازی کنیم.

همچنین در این جلسه موارد مختلفی از جمله؛ ورودی شهرستان بندر ماهشهر، سرویس های بهداشتی، آماده سازی کمپ مسافرین، بهداشت و امنیت محل اسکان مسافرین و دیگر موارد مورد بحث قرار گرفت.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت و گو با عصر جنوب گفت: برای اسکان مسافران در شهرستان ۱۵۰ کلاس و ۲۱ مدرسه در نظر گرفته شده است.

قمر در ادامه افزود: برای استقبال از میهمانان و راهیان سرزمین های نور در ایام نوروز ۴ پارک جهت اسکان عزیزان تجهیز شده است، همچنین ستاد تنظیم بازار فعال شده است و نظارت کافی در ایام نوروز وجود دارد.

قمر گفت: مرغ و گوشت به اندازه کافی در شهرستان توزیع شده است و برنامه کشیک داروخانه ها و نانوایی ها در ایام نوروز تدوین شده است.

وی ادامه داد:  به بانک ها اعلام کرده ایم ضمن ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در ایام نوروز، تمهیدات لازم جهت آماده بودن خودپردازها را ببندیشند.

قمر در ادامه گفت: در جلسه ستاد نوروزی شهرستان بندر ماهشهر بر لزوم توجه به نصب تابلوهای راهنما برای مسافران به خصوص در مسیرهای منتهی به پارک ارم، دریاچه نمک و پارک ساحلی تاکید شد و در بحث روشنایی و نظافت عمومی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان ضمن آرزوی سالی خوش برای همگان از جمله همشهریان و مسافران گفت: شهرستان بندر ماهشهر با تمام توان آماده خدمت رسانی به مسافران و شهروندان در ایام نوروز است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.