شهردار خبر داد: راه‌اندازی گشت دریایی در بندر ماهشهر/تمام توان خودرا برای استقبال از میهمانان نوروزی وراهیان نورگذاشته ایم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: کمایی از راه‌اندازی گشت دریایی در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و گفت: مردم این شهرستان تاکنون از گشت دریایی محروم بوده‌اند و راه‌اندازی این گشت اتفاق بسیار بزرگی است و خانواده‌ها با ساحل دریا و دریای زیبای خلیج فارس آشنا خواهند شد.

غلامحسین کمایی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در پارک ارم شهر چمران برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه شهرداری ماهشهر به همراه شورای اسلامی این شهر آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است.

وی ادامه داد: در این راستا مجموعه شهرداری تمام انرژی و توان خود را برای پذیرایی شایسته و استقبال مناسب از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور صرف خواهد کرد.

شهردار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: دو برنامه ویژه را برای ایام تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با کمک مسئولان شهری و همچنین منطقه سوم دریایی سپاه اجرا خواهد شد.

کمایی از راه‌اندازی گشت دریایی در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و گفت: مردم این شهرستان تاکنون از گشت دریایی محروم بوده‌اند و راه‌اندازی این گشت اتفاق بسیار بزرگی است و خانواده‌ها با ساحل دریا و دریای زیبای خلیج فارس آشنا خواهند شد.

وی یادآور شد: بازدید از صنایع پتروشیمی و تأسیسات موجود در شهرستان بندر ماهشهر از دیگر برنامه‌های نوروزی است که شهروندان و مسافران را با کارها و اقدامات انجام شده و فعالیت‌های در حال انجام در شهرستان آشنا خواهد کرد.

شهردار بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: با این برنامه مسافران نوروزی می‌توانند توان و ظرفیت‌های این شهرستان را به خوبی دیده و قابلیت‌های ماهشهر و صنایع آن انعکاس خوبی داده شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.