اتمام حجت فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با مسئولان کم‌کار؛ نمی توانید کار کنید، بروید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: از سال جدید به هیچ عنوان مصلحت‌اندیشی نخواهیم کرد و عذر مدیران کم‌کار را خواهیم خواست، وی گفت مدیرانی که نمی توانند کار کنند، بروند.
به گزارش عصر جنوب از بندر ماهشهر؛ منصور قمر در جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: مدام از شهروندان می شنویم با این همه ثروت، امکانات قابل توجه و منابع موثر در شهرستان، چرا هنوز پیشرفت و توسعه ای در شهرستان به وجود نیامده، باید بپذیریم در شهرستان توسعه ای صورت نگرفته است.
قمر افزود: توسعه و پیشرفت شهرستان بندر ماهشهر نیازمند پیگیری‌های گستاخانه است که متأسفانه این موضوع به دلیل یک سری مصلحت های فردی از سوی برخی مسئولان و مدیران مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

منصور قمر عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در پارک ارم شهر چمران برگزار شد گفت: برخی از مدیران ما طراح نیستند و برنامه ای برای پیشرفت و توسعه شهرستات ندارند، وقتشان را با روزمرگی هدر می دهند و این با مدیریت اثر بخش فاصله دارد.

وی افزود: کمیته‌ای را با عضویت دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی تشکیل داده‌ایم و از سال جدید اگر مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مردم و استفاده بهینه از امکانات موجود اقدامات جدی و عملی صورت ندهند به هیچ وجه مصلحت‌اندیشی نکرده و عذر آنها را خواهیم خواست و اعلام میکنم که اگر این مدیران نتوانند به مردم خمات ارائه کنند و موجبات آرامش و رفاه شهروندان را فراهم کنند، خود بروند بهتر است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: در این راستا با هیچ مسئولی تعارف نداریم بنابراین مدیران باید تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان به کار ببرند و برای تحقق این مسئله دست از پیگیری‌های شبانه‌روزی برندارند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: جای تاسف است، ما بارها بار اعلام کردیم که مدیران به ما طرح و برنامه دهند ولی دریغ از انجام این مهم توسط مدیران و مسئولان شهرستان و بنده به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان اعلام می کنم: بندر ماهشهر نیازی به مدیران نالایق نخواهد داشت.

منصور قمر در ادامه به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: نامه امام علی به مالک اشتر اشاره به شایسته سالاری دارد و ما هم این مهم را در شهرستان بندر ماهشهر اجرایی خواهیم کرد.

قمر در پایان اظهار کرد: جلسه بعدی شورای اداری در ابتدای سال جدید در یکی از روستاهای بخش مرکزی برگزار می‌شود و از هم‌اکنون باید برای این موضوع برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم اتخاذ شود.

به گزارش عصر جنوب فرماندار شهرستان بندر ماهشهر طی یک حرکت نو و ابتکاری در برگزاری جلسات اداری شهرستان، جلسات را از حالت یکنواخت در محل فرمانداری به نقاط مختلف شهرستان انتقال داده است، جلسه قبل شورای اداری شهرستان نیز در پارک ساحلی بندر امام برگزار شده بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.