انتقال پایانه حمل و نقل بندر امام به کیلومتر ۱۵ آزادراه خلیج فارس

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: به همت استاندار خوزستان و پیگیری های فرماندار شهرستان بندر ماهشهر پایانه حمل و نقل بندر امام به کیلومتر ۱۵ آزادراه خلیج فارس انتقال داده شد.

به گزارش عصر جنوب از بندر ماهشهر؛ صبح امروز با حضور مسئولین استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر، انتقال پایانه حمل و نقل بندر امام به کیلومتر ۱۵ آزادراه خلیج فارس آغاز شد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در این رابطه به عصر جنوب گفت: برای حل مشکل ترافیک بندر امام که در روزهای اخیر باعث رنج بسیار و مشقت های فراوان مردم شده بود، اقدامات کوتاه مدت و بلند مدتی را انجام دادیم.

منصور قمر در ادامه به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: از جمله این اقدامات باز کردن پل آزادراه به سمت ماهشهر برای خودروهای سواری، افزودن پارکینگ کامیون ها در جوار پایانه فعلی، فعال کردن پارکینگ خلیج فارس در آزادراه و جدا کردن مسیر خودروهای سواری از کامیون ها بود که با نیوجرسی گذاری در مسیر صورت گرفت.

قمر ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته تا حدوی مشکل ترافیک در این محور رفع شد ولی رفع کامل مشکل ترافیک اقدام اساسی نیاز داشت که با دعوت از مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان، مسئول راه و شهرسازی بندر امام و رییس اداره منابع طبیعی شهرستان بندر ماهشهر، در ۱۵ کیلومتری بندر امام به آزادراه، محلی را به وسعت ۱۰۰ هکتار مشخص کردیم و با توجه به تاکید استاندار و مذاکراتی که با بنده داشتند در رابطه با حذف تشریفات و رعایت کامل قانون، زمین به زودی در اختیار پایانه ها قرار خواهد گرفت.

قمر در پایان با اظهار امیدواری به رفع مشکلات به وجود آمده، گفت: با توجه به صحبت های صورت گرفته و فوریت طرح، تا یکساله دیگر پایانه حمل و نقل بندر امام به محل جدید انتقال خواهد یافت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.