رئیس شورای شهر ماهشهر: جاده سلامت در سوم خرداد ۹۴ بهره‌برداری می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر گفت: جاده سلامت این شهر سوم خردادماه ۹۴ و همزمان با سالروز فتح خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

قدرت‌الله سلطانی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از چهار پارک محله‌ای در ناحیه صنعتی ماهشهر اظهار کرد: مکان‌هایی که امروز تبدیل به پارک شده و در اختیار ساکنان ناحیه صنعتی ماهشهر قرار گرفته پیش از این محل تجمع نخاله‌های ساختمانی و زباله بود.

وی افزود: همین مسئله زمینه نارضایتی شهروندان و شکایت‌های متعدد آنها از این موضوع را فراهم کرده بود که بر همین اساس رسیدگی به این وضعیت در دستور کار شورای شهر و شهرداری ماهشهر قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر تصریح کرد: خوشبختانه امروز این امر به تحقق رسید و چهار پارک محله‌ای مجهز به بهره‌برداری رسید و در اختیار مردم قرار گرفت.

سلطانی در ادامه از اجرای فاز پایانی جاده سلامت خبر داد و گفت: فاز پایانی جاده سلامت در دست اقدام است و آسفالت‌ریزی این جاده آغاز شده و تلاش می‌کنیم تا خردادماه سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: این جاده که با احداث آن بخش عمده‌ای از مشکل ترافیک و عبور و مرور در شهرستان برطرف خواهد شد همزمان با سالروز فتح خرمشهر سال ۹۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر در پایان اضافه کرد: شهروندان ماهشهری اطمینان داشته باشند شورای شهر و شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی و توسعه و آبادانی بندر ماهشهر به کار خواهد برد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.