اتحاد مردم و مسئولین ماهشهری در روز صدرنشینی شهرداری

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور مقابل تیم برق شیراز به پیروزی رسید.

عصر امروز تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور مقابل تیم برق شیراز به پیروزی رسید.

این دیدار که در استادیوم شهدای بندرماهشهر برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت. میلاد قاسمی در دقیقه ۲۵ این دیدار برای تیم شهرداری ماهشهر گلزنی کرد.

شاگردان عزیز فریسات در تیم شهرداری  یک روز خوب و کم اشتباه را مقابل حریف نامدار خود انجام دادند. نیمه اول در حالی با یک گل خاتمه یافت که دوندگی‌های بازیکنان تیم شهرداری و فرارهای میلاد قاسمی در کناره‌ها بیشتر به چشم آمد.

در نیمه دوم برقی‌ها سعی داشتند با تصاحب میانه میدان برای خود موقعیت ایجاد کنند و زردپوشان ماهشهری با جانب احتیاط  دل به ضدحملات دوخته بودند که مهاجمان این تیم با بی‌دقتی، فرصت‌های گلزنی را از دست دادند.

بهترین و جدی‌ترین موقعیت این تیم را میلاد قاسمی از دست داد، وی پس از عبور از دروازه بان حریف نتوانست دروازه خالی را باز کند و ضربه کم رمق این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

محمد امیرنژاد به کمک مرتضی آریامنش و حسین کمکی هر سه از همدان تیم داوری این دیدار را تشکیل داده بودند.

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده بندی گروه جنوب رقابت‌های لیگ دسته سوم  کشور قرار گرفت.

از نکات جالب توجه این دیدار حضور اکثر اعضای شورای شهر بندرماهشهر در کنار زمین بود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.