مشاور فرماندار: پورتال جامع سازمان های مردم نهاد بندرماهشهر افتتاح می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: اسماعیل طرفی مشاور جوان و پیگیر ویژه سازمان های مردم نهاد فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر از افتتاح پورتال جامع سازمان های مردم نهاد خبر داد.

مشاور جوان فرماندار شهرستان بندرماهشهر با اعلام این خبر گفت: در راستای اهدافی که از همان روز اول برای خود ترسیم کردیم، بر آن شدیم تا با کمک مدیران سمن های شهرستان تمام توان خود را در منسجم کردن و حرکت سازمان های مردمی به سرمنزل اصلی خود به کارگیریم، به همین منظور برای پوشش فعالیت های سازمان ها و ارتباط هرچه بهتر سمن ها اقدام به تاسیس پورتال جامع سمن های شهرستان ماهشهر کردیم.

اسماعیل طرفی ادامه داد: انشالله این پورتال جامع در نشستی با حضور فرماندار محترم شهرستان و مدیران سازمان های مردم نهاد (هم سازمان های دارای مجوز فعالیت و هم سمن هایی که درخواست خود را به ثبت رسانده اند) افتتاح خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

پیگیر ویژه سازمان های مردم نهاد در شهرستان افزود: پس از قطعی شدن زمان نشست، اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم سمن های شهرستان با همت مضاعف، در راه اهداف سازمان های غیردولتی که توسعه اجتماعی، مشارکت مردمی و بررسی علل رشد مشکلات و مسائل در حیطه شهرستانی، ملی و فراملی است گام های موثری را بردارند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.