دکتر قمر: از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت می کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در شهرستان بندر ماهشهر زمینه فعالیت برای تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم می باشد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت کرد که در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند تا مردم شاهد بهبود وضعیت اشتغال این شهرستان باشند.

منصور قمر اظهارکرد: ۲۱ واحد صنعتی پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر وجود دارد که اگر هر کدام به صورت متوسط ۲ طرح در زمینه صنعت پایین دستی خود اجرا کنند قطعا می‌توانیم اشتغال و سرمایه‌گذاری بیشتری در پتروشیمی داشته باشیم.

وی افزود: به عنوان فرماندار اعلام می‌کنم که ظرفیت سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دست پتروشیمی برای سرمایه‌گذار داخلی و حتی خارجی در این شهرستان وجود دارد.

قمر تصریح‌کرد: این صنایع می‌تواند در کنار صنایع مادر پتروشیمی فعال شوند و میزان اشتغال‌زایی در صنایع پایین‌دستی شاید کمتر از خود پتروشیمی نباشد. در حال حاضر بستر فراهم است و به عنوان نماینده دولت در این شهرستان آماده حمایت از سرمایه‌گذاران هستیم.

فرماندار بندرماهشهر ادامه‌ داد: در همین راستا فرمانداری کمیته‌ای ویژه تحت عنوان سرمایه‌گذاران را در شهرستان بندرماهشهر راه‌اندازی کرده است که این کمیته فقط مختص صنایع پایین دستی پتروشیمی نیست و در زمینه‌های دیگر همچون گردشگری، خدماتی و تولیدی نیز در کنار صنعت پتروشیمی فعالیت می‌کند.

وی با بیان این‌که نرخ بیکاری شهرستان ۲۰ درصد است‏، گفت: این فعالیت‌ها و کمیته برای حل مشکل بیکاری شهرستان تشکیل شده است. همچنین ما همواره در جلسات و فعالیت‌های مختلف خود نیز بر اولویت ایجاد اشتغال نیروهای بومی در صنایع ماهشهر تأکید می‌کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.