هفته دوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال؛ پترو فاتح دومین دربی خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته دوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور تیم‌ پالایش نفت آبادان از پتروشیمی بندر امام شکست خورد.

 

در هفته دوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور تیم‌های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام، عصر امروز در سالن ۱۷ شهریور آبادان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که به قضاوت محمد شهمیرزادی به عنوان سرداور، محمود اولیازاده به عنوان داور اول و نصر سعیدی‌نیا به عنوان داور دوم برگزار شد، پنج بازیکن آغاز کننده برای تیم پالایش نفت آبادان را عماد سلمانی، عدنان دورقی، مجید قاسمی، یونس‌لاله‌زاده و اصغر کاردوست را تشکیل می‌دادند.

تیم پتروشیمی بندر امام نیز بهنام یخچالی، حامد سهراب‌نژاد، میثم میرزایی، صمد نیکخواه بهرامی و عرفان نساج‌پور را به عنوان پنج بازیکن آغازگر مسابقه به میدان فرستاد.

در کوارتر نخست دیدار شاگردان بوبان میتف در تیم پتروشیمی بندر امام در همان دقایق ابتدایی هشت امتیاز دشت کردند تا هماد سامری مجبور به گرفتن وقت استراحت فنی شود.

در ادامه باز هم این بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام بودند که برتری خود را همچنان تداوم بخشیدند و این کوارتر را با نتیجه ۲۲ بر ۱۴ به سود خود رقم زدند.

در کوارتر دوم این مسابقه این نفتی‌ها بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و اختلاف امتیازات را کاهش دادند تا این کوارتر ۱۲ بر ۱۲ مساوی به پایان برسد و در مجموع تیم پتروشیمی بندر امام نیمه نخست را با نتیجه ۳۵ بر ۲۶ پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم و کوارتر سوم این دیدار باز هم نفتی‌ها بهتر آغاز کردند و با ۱۱ امتیازی که در مقابل هشت امتیاز پتروشیمی به دست آوردند، بوبان میتف را مجبور به گرفتن وقت استراحت فنی کردند، اما در ادامه تیم پتروشیمی بندر امام این کوارتر را ۲۰ بر ۱۸ به سود خود رقم زد تا در مجموع با نتیجه ۵۵ بر ۴۴ از میزبان خود پیش بیافتد.

در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار نیز نفتی‌ها بهتر ظاهر شدند و هر چند تیم آبادانی نتیجه این کوارتر را ۲۱ بر ۱۵ به سود خود رقم زد اما این تیم پتروشیمی بندر امام بود که در مجموع و با احتساب نتایج کوارترهای قبلی با نتیجه نزدیک ۷۰ بر ۶۵پیروز دومین شهرآورد خوزستان در دومین هفته رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.