مهران حاتمی: با حمایت تماشاگران ماهشهری دانشگاه آزاد را شکست خواهیم اد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: در بازی فردای خود مقابل دانشگاه آزاد، محکوم به برد هستیم و به نتیجه‌ای غیر از پیروزی فکر نمی‌کنیم.

مهران حاتمی از آمادگی تیمی برای دیدار فردای این تیم در چارچوب مرحله پلی آف لیگ ملی بسکتبال خبر داد و اظهار کرد: بازی سختی را در روز دوشنبه در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم به موفقیت دست یابیم.
وی ادامه داد: در دیدار با دانشگاه آزاد محکوم به برد هستیم و برای کسب این پیروزی تلاش خواهیم کرد و به نتیجه دیگری نیز رضایت نمی‌دهیم.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: همه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا نتیجه دور رفت این مرحله را در ماهشهر جبران کنیم تا کار به بازی پنجم کشیده شود.
حاتمی خاطرنشان کرد: بدون هیچ غایبی و با تمام توان خود در مقابل دانشگاه آزاد صف آرایی خواهیم کرد و با حمایت گرم و همیشگی هواداران خود امیدواری بسیاری در جهت کسب موفقیت در این دیدار را داریم.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پتروشیمی بندر امام در چارچوب لیگ ملی بسکتبال کشور، فردا یک دیدار سخت را با دانشگاه آزاد در ماهشهر برگزار خواهد کرد که در صورت پیروزی ماهشهری‌ها تقابل این دو تیم به دیدار پنجم در تهران خواهد کشید و هر کدام از تیم‌ها که در برد به عدد سه برسد، راهی دور بعد خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.