«بوبان میتف» مقدونیه‌ای به کادر فنی تیم پتروشیمی بندرامام پیوست

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شاپور یاوری امروز در گفت‌وگو با ماهشهرامروز اظهار کرد: بوبان میتف تمرین‌ دهنده و آنالیزور بسیار خوبی است و سال گذشته به عنوان سرمربی استقلال زرین قشم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کرد.

وی افزود: این مربی مقدونیه‌ای در مقطعی نیز در کادر فنی تیم ملی کمک‌ مربی بود و در کنار بچیرویچ کار می‌کرد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: با بررسی‌ها و مشورت‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که در شرایط کنونی میتف مقدونیه‌ای می‌تواند کمک بسیار خوبی به تیم و کادر فنی بکند.

یاوری ادامه داد: این مربی خارجی به منظور بهبود شرایط و تقویت کادر فنی تیم پتروشیمی به جمع مربیان این تیم اضافه می‌شود.

وی یادآور شد: بوبان میتف فردا سه‌شنبه وارد تهران می‌شود و از روز چهارشنبه کار خود را در تیم پتروشیمی آغاز خواهد کرد و در ادامه رقابت‌های لیگ ملی و همچنین تا پایان لیگ حرفه‌ای در کنار تیم خواهد بود.

به گزارش ماهشهرامروز، تیم پتروشیمی بندر امام به عنوان تیم سوم جدول دور مقدماتی لیگ ملی بسکتبال به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرد و در این مرحله حریف تیم دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

بندر امامی‌ها در این مرحله در روز دوم بهمن‌ ماه در تهران به مصاف تیم دانشگاه آزاد می‌روند و دیدار بعدی نیز دوشنبه هفته آینده ششم بهمن‌ماه در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر برگزار خواهد شد.

تیم پتروشیمی بندر امام برای صعود به مرحله نهایی نیاز به پیروزی در هر دو دیدار پیش‌رو خواهد داشت.

براساس مقررات برگزاری لیگ ملی، مجموع دیدارهای دور مقدماتی تیم‌های راه‌یافته به مرحله پلی‌آف مقابل یکدیگر محاسبه شده و بر این اساس تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد هم‌اکنون در مرحله نیمه‌نهایی یک بر یک مساوی هستند.

دیدارهای این مرحله به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و تیمی به برتری نهایی خواهد رسید که در مجموع هر مرحله به سه پیروزی دست پیدا کند.

با این حساب تیم پتروشیمی در صورت شکست تیم دانشگاه آزاد و صعود به مرحله نهایی و در صورت رویارویی با تیم مهران تهران در آن مرحله، کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت، چراکه با احتساب دیدارهای دور مقدماتی تیم مهرام تهران با نتیجه دو بر صفر از پتروشیمی بندر امام پیش است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.