سرمربی بسکتبال صنایع: شرایط‌ فراهم نشود در لیگ حرفه‌ای شرکت نمی کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: اگر شرایط برای تیم‌مان مهیا نشود نمی​توانیم در لیگ حرفه​ای حضور پیدا کنیم.

علی عموری​نژاد درباره عدم نتیجه​گیری تیمش و قرار گرفتن در قعر جدول لیگ ملی، اظهار کرد: ما خیلی دیر شروع کردیم، اسپانسری نداشتیم، نتوانستیم بازیکنان مکمل مورد نظرمان را جذب کنیم و خیلی مشکلات دیگر داشتیم؛ یعنی از هر لحاظ شرایط بسیار دشوار بود و نتوانستیم نتیجه​ خوبی در لیگ به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: ولی ما بازیکنان جوانی که بازی به آن‌ها نرسیده بود را توانستیم بازی بدهیم و این بازیکنان همین که توانستند در یک حد و حدودی پیشرفت کنند و خودشان را نشان دهند، برای ما کافی بود. اگر شرایط بهتری برای ما ایجاد کنند به طور حتم در دوره​های آینده می​توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر درخصوص حضور تیمش در لیگ حرفه​ای، عنوان کرد: برای حضور در لیگ حرفه​ای نیاز به اسپانسر داریم و تلاش​مان را برای گرفتن اسپانسر انجام می​دهیم. ان‌شاالله اگر مسوولان حمایت کنند و یک اسپانسر خوب برای تیم پیدا شود، در لیگ حرفه​ای حضور پیدا می‌کنیم و قطعا شرایط بهتری نسبت به لیگ ملی خواهیم داشت اما اگر شرایط برای تیم​مان مهیا نشود، نمی​توانیم در لیگ حرفه​ای حضور پیدا کنیم.

 

وی در ارزیابی​اش از لیگ ملی و لیگ حرفه​ای بیان کرد: شرایطی که لیگ ملی داشت بیشتر برای بازیکنان داخلی و جوان خوب بود که واقعا تلاش کنند و بتوانند از این موقعیتی که برای‌شان مهیا شده است، نهایت استفاده را ببرند. هر بسکتبالیستی تلاش بیشتری کند می​تواند پیشرفت بهتری داشته باشد اما در لیگ حرفه‌ای چون بازیکنان خارجی در سطح بالاتری در آن حضور پیدا می​کنند، از کیفیت بهتری برخوردار است و بازده بیشتری دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.