درگیری شدید نماینده مجلس و مدیر شبکه بهداشت ماهشهر / اسکندری خطاب به آقاجری: شما فقط شعار می‌دهی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی این شهرستان، نماینده مجلس و مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر به صورت لفظی با یکدیگر درگیر شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر در این مراسم اظهار کرد: برای حل مشکلات بیمارستان معرفی ماهشهر بنده و رئیس این بیمارستان آستین بالا زدیم و آن را به اینجایی که الان هست رساندیم.

عبدالرضا اسکندری ادامه داد: بیمارستانی که باید توسط دولت ساخته می‌شد به وسیله یک خیر احداث شده و در اختیار مردم قرار گرفت، اکنون با تلاش ما بوده که به اینجا رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دست روی دست بگذاریم هیچ کاری پیش نمی‌رود و مشکلات سر جای خود باقی خواهد ماند.

*مدیریت شبکه بهداشت را سکوی پرتاب خود قرار ندادم

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر افزود: بنده زمانی که آمدم این پست را گرفتم اینجا را به عنوان سکوی پرواز خود انتخاب نکردم و با وجود اینکه پست بالاتری به من پیشنهاد شده اما دیگر به هیچ عنوان این جانب را در مسئولیت بالاتری نخواهید دید.

اسکندری با بیان اینکه قبول این مسئولیت غیر از ضرر و زیان حاصلی برای من نداشته، تصریح کرد: مرتب عنوان نشود که مدیر شبکه بهداشت ماهشهر هیچ کاری نمی‌کند، چرا که مدیر شبکه به اندازه خود زحمت کشیده و تلاش کرده است.

به گزارش عصر جنوب، اما درگیری لفظی از آنجایی آغاز شد که مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از عدم حمایت نماینده این شهرستان در مجلس از وی سخن به میان آورد.

اسکندری اظهار کرد: تا همین یک ماه پیش هربار که اعلام کردم آقای آقاجری از من حمایت کن، من نیروی شما بودم، اما شما در جواب گفتی هیچ کس هیچ کاری نمی‌تواند بکند و متأسفانه هیچ تماسی هم با دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حمایت از بنده گرفته نشد.

وی با بیان اینکه من یک فرد تنها هستم و هیچ حامی ندارم، افزود: متأسفانه هیچ گونه حمایتی از بنده صورت نگرفت و دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز بر بنده تاخت تا جایی که ابلاغ به نام شخصی دیگر و به نام دکتر قدری زده شد.

*نماینده مردم ماهشهر: برخلاف میل باطنی مجبورم وارد این بحث بشوم

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان مدیر شبکه بهداشت این شهرستان اظهار کرد: من نمی خواستم وارد این بحث بشوم اما متأسفانه شما مرا مجبور به ورود به این بحث کردی.

حبیب آقاجری خطاب به مدیر شبکه بهداشت ماهشهر گفت: علت عدم راه‌اندازی دانشکده و علت جدا نشدن از دانشگاه علوم پزشکی آبادان شخص شما هستی.

وی خاطرنشان کرد: من نمی خواستم در حضور جمع این مطلب را عنوان کنم اما خود شما بنده را مجبور به طرح این مسئله کردی.

*کم‌کاری مدیر شبکه بهداشت ماهشهر صدای وزیر را هم درآورده است

نماینده ماهشهر افزود: شما متأسفانه اینقدر کم‌کاری داشته‌ای که حتی وزیر نیز به بنده گفته این چه فردی است که شما خودت آنجا آورده‌ای و گذاشته‌ای و این هم نتیجه‌اش.

آقاجری تأکید کرد: هرکس کار نکند تعارف ندارم و با او محکم برخورد می‌کنم، بنده به دنبال کسی هستم که کار بکند.

*اسکندری: شما فقط شعار می‌دهی

مدیر شبکه بهداشت ماهشهر نیز در پاسخ به نماینده این شهرستان در مجلس گفت: شما متأسفانه فقط شعار می‌دهی و زمانی که بنده دوبار از شما خواستم که از من حمایت کنید، هیچ حمایتی نکردی.

اسکندری اظهار کرد: باید برای اتهامی که به بنده وارد کردی دلیل و مدرک بیاوری و اینکه عنوان می‌کنی که بنده عامل اصلی موارد مطرح شده هستم باید بر اساس ادله و مدرک باشد.

*آقاجری: چه حمایتی بالاتر از اینکه من شما را برای تصدی این پست آوردم

نماینده مردم ماهشهر نیز در پاسخ به وی گفت: چه حمایتی بالاتر از اینکه من خودم شما را آوردم و دیگر به صلاح نمی‌دانم در این جمع به ادامه بحث بپردازم و به همین مقدار کفایت می‌کنم.

– ماه تودی

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.