مدیر عامل باشگاه پتروشیمی: نگوییم پترو قهرمان مطلق است؛ این تفکر به تیم آسیب می زند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام گفت: این تفکر که تیم پتروشیمی قهرمان مطلق است و نباید شکست بخورد نهایتاً به شکست می‌انجامد.

شاپور یاوری از برپایی اردوی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در تهران خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تیم در یک شرایط ایده‌آل در تهران برای دیدار با دانشگاه آزاد مهیا می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر تمام تمرکز خود را برای دیدار با دانشگاه آزاد به کار بسته‌ایم در صدد هستیم تا با غلبه بر این تیم بتوانیم به موفقیت نزدیک‌تر شویم.
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام در خصوص اینکه گفته می‌شود این تیم در رقابت‌های لیگ ملی به نتایج لازم دست نیافته است، تصریح کرد: در ضمن اینکه هنوز چیزی تمام نشده است و فرصت برای کسب عناوین برتر این دوره از رقابت‌ها هنوز برای هر تیمی از جمله پترو مهیاست، باید در نظر داشت که تیم‌های دیگر نیز کار کرده‌اند، قدرت دارند و در مقابل تیم ما نیز از انگیزه بالایی برخوردار هستند.
یاوری عنوان کرد: این تفکر که پترو در تمام بازی‌ها باید پیروز و در تمام ادوار باید قهرمان باشد تفکر اشتباهی است که نهایتاً منجر به شکست می‌شود چرا که بسکتبال ایران تک قطبی نیست.
وی تاکید کرد: از رسانه‌های استان نیز انتظاری جز حمایت نمی‌رود و امیدوارم که ما در این راه تنها نگذارند.
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام در خصوص نحوه حضور این تیم در لیگ حرفه‌ای و تغییرات احتمالی درون مجموعه بازیکنان این تیم افزود: در حال حاضر فقط در فکر دیدار با دانشگاه آزاد و کسب موفقیت در رویارویی با این تیم هستیم و همه ما موظفیم برای شکست دادن حریف خود اهتمام ورزیم.
یاوری خاطر نشان کرد: پس از اینکه این رقابت‌ها را با موفقیت به سرانجام رساندیم، اضافه شدن بازیکنان مدنظر کادر فنی نیز مشکل چندانی ندارد و به سرعت این کار صورت خواهد پذیرفت.

– فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.