منصور قمر : برای افزایش شاخص‌های بهداشتی در شهرستان بندر ماهشهر باید گام‌های مؤثری برداشته شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار بندر ماهشهر گفت: یکی از راه‌های حل مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

منصور قمر در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار داشت: برای افزایش شاخص‌های بهداشتی در شهرستان بندر ماهشهر باید گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه باید برای رسیدن به این شاخصه‌ها نوع نگاه خود را به مسائل تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: تحقق این مسئله مستلزم نوگرایی و انجام کارهای نو است.

فرماندار بندر ماهشهر ادامه داد: یکی از راه‌های حل مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

قمر تصریح کرد: در همین راستا دو سرمایه‌گذار آمادگی خود را برای راه‌اندازی آنژیوگرافی و MRI‌ در شهرستان بندر ماهشهر اعلام کرده‌اند که با راه‌اندازی این دو بخش بیماران شهرستان‌های دیگری نظیر رامشیر، هندیجان، امیدیه و… نیز می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه هرجا کار به بخش خصوصی واگذار شده و نظارت دقیق نیز وجود داشته کارها بهتر انجام شده، گفت: ظرفیت‌های فراوانی در شهرستان بندر ماهشهر برای ورود بخش خصوصی وجود دارد که شرایط باید برای این مهم فراهم شود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: منابع و ظرفیت‌های فراوانی در این شهرستان به صورت بالقوه وجود دارد که باید به فعلیت درآید.

قمر عنوان کرد: برای تحقق این موضوع باید نسبت به شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اقدام شود و اطلاع‌رسانی دقیقی در این ارتباط صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: دولت نیز با تمام توان در کنار این سرمایه‌گذاران خواهد بود و حمایت‌های لازم از آنها به عمل خواهد آمد. همچنین ادامه داد: زمینه برای ورود پتروشیمی‌ها نیز در این بخش کاملاً فراهم بوده و با توجه به خصوصی شدن اکثر شرکت‌های پتروشیمی این مسئله قابل تحقق است.

قمر خاطرنشان کرد: پتروشیمی‌ها آماده سرمایه‌گذاری هستند و در این ارتباط باید طرح‌های عام‌المنفعه و سودآور شناسایی و به آنها معرفی شود.

وی در پایان متذکر شد: همانگونه که اکنون پتروشیمی مارون در بحث احداث پارک آبی اقدام به سرمایه‌گذاری کرده و در بحث پرورش ماهیان دریایی نیز در صدد سرمایه‌گذاری است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.