هیچ مسئولی از ما حمایت نکرد / قرض کردیم و سفر رفتیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: در طول مسابقات هیچ مسئولی از ما حمایت نکرد به صورت مقروض برای انجام مسابقات سفر می‌کردیم.

علی عموری‌نژاد پس از باخت تیمش در مقابل تیم پالایش نفت آبادان ضمن ابراز نارضایتی از نمایش شاگردانش اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و بیشتر این موضوع را تیم من مقصر است چرا که ۱۸ پرتاب آزاد را از دست دادیم.
وی ادامه داد: ما در این بازی با ۱۱ امتیاز اختلاف بازی را از دست دادیم و اگر بازیکنان کمی بیشتر تمرکز داشتند برنده این دیدار می‌شدیم.
سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر تصریح کرد: تیم ما در این هفته آخر لیگ تمرکز کافی را نداشت و امیدوارم شرایطی پیش آید تا بتوانیم نتایج لیگ ملی را جبران کنیم.
عموری‌نژاد در خصوص حضور این تیم در سوپر لیگ و تغییرات احتمالی این تیم گفت: ما هنوز بدهی‌های لیگ ملی را پرداخت نکرده‌ایم، خیلی از سفرهای خود را یا دوستانه از ما پذیرفته‌اند و یا به صورت مقروض به انجام رسانده‌ایم و در این راه هیچ مسئولی از ما حمایت نکرد.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکلات موجود برطرف نشده نمی‌توانیم به فکر لیگ حرفه‌ای باشیم و پس از حل این معضلات می‌توان در خصوص حضور در سوپر لیگ برنامه‌ریزی کرد.

– فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.