قمر: دربحث آلایندگی با هیچ پتروشیمی تعارف نداریم/پیمانکاران غیربومی حق کاردر پتروشیمی های ماهشهر را ندارند/فقط وفقط بومی حق دارد به پتروشیمی برود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دکترمنصور قمر در جلسه شورای اداری شهر ستان بیان داشت:ما ضمن اینکه با پتروشیمی ها تعامل خوبی داریم اما دربحث آلایندگی اصلا تعارفی نخواهیم داشت و در حضور خودشان هم درجلسات این موضوع را طرح می کنیم.

فرماندار ماهشهراظهارداشت:ولی آن چیزی که سیاست ما است و برای ما اهمیت دارد تعامل دو سویه بین پتروشیمی ها و مدیریت شهری است که انشاالله بتوانیم حداقل کارهای زیست محیطی راشاهد باشیم.

دکترقمر در بخش دیگری از سخنان خود به بحث بیکاری در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:در بحث بیکاری طی جلساتی که با مدیران پتروشیمی گرفته شد،قرار بر این شد که فقط نیروهای بومی استفاده شود و چنانچه متخصصی که در شهرستان نباشد آن وقت می توانند از شهرستان های دیگر استفاده کنند.
وی بیان داشت: دیگر هیچ پتروشیمی اجازه ندارد از پیمانکاران غیر بومی استفاده کندچراکه به تبعه آن پیمانکارغیربومی نیروهای تحت امر خود را از شهرستان خود جذب می کند و به این نتیجه رسیدیم که تمامی کارها را به دست پیمانکاران بومی داده شود تا برای جذب نیرو از نیروهای بومی شهرستان استفاده کندواین می تواند قدمی در جهت عدم حضور نیروهای غیربومی در تمامی پتروشیمی ها و ادارت شهرستان بشود.

وی در پایان از عضای شورای اداری شهرستان بندرماهشهر درخواست معرفی پیمانکار بومی را خواستار شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.