آقایان؛ انتهای خیابان مطهری هم جزئی از محدوده شهری ماهشهر است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تعدادی از شهروندان بندر ماهشهر ضمن تماس با خبرنگار پایگاه خبری عصر جنوب در ماهشهر خواستار تهیه گزارش از این بخش از محدوه ی شهری ماهشهر شدند.

** انتهای خیابان مطهری – خیابان منتهی به کمربندی ماهشهر – روبروی سایت صنعتی – محوطه مابین منازل بنیاد مسکن (۹۴ واحدی) و مجتمع پنج طبقه بنیاد مسکن **

آدرسی که جهت بازدید برای ما ارسال کردند، به منطقه رسیدیم و نمایی عجیب مشاهده کردیم.

 

IMG-20141223-WA0007

منطقه ای که به محل تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله های شهری تبدیل شده است.

یکی از ساکنین محل در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب گفت: این منطقه به محل تخلیه زباله های شهری تبدیل شده است و از همه جای شهر نخاله های ساختمانی، زباله های ی شهری، پسماند احشام و حتی تنه های بریده شده درختان  را در آنجا تخلیه می کنند.

شهروند دیگری می گفت: ماشین های تخلیه چاه توالت به این محل می آیند و تانکرهای خود را در این محل تخلیه می کنند و این باعث بروز بویی نامطبوع در منطقه شده است و حتی سلامت ما و فرزندانمان را به خطر انداخته است.

IMG-20141223-WA0006

این مشکلات در حالی وجود دارد که حداقل ۴۰۰ خانه وار در این محدوده سکونت دارند.

این شهروند ادامه داد: این منطقه حتی از امکانات اولیه شهری برخوردار نیست، بهداشت این منطقه نگران کننده است و ما بارها این مشکل را به گوش مسئولین شهری رسانده ایم، بارها با شهرداری ماهشهر در این رابطه تماس داشته ایم و هیچ اتفاقی نیافتاده است. گویی که هیچ یک از مسئولین این منطقه را جزء محدوده شهری ماهشهر نمی دانند.

در حالی اینگونه مناطق محروم در محدوده شهری بندر ماهشهر وجود دارد که شهرداری بندر ماهشهر مدتی ست درگیر ساخت و ساز هتل شش طبقه و سیتی سنتر ماهشهر است. پروژه هایی که بارها از سوی فعالین شهر مورد انتقاد قرار گرفت و گفته شد که اولویت ابتدا با رفع محرومیت و زیبایی سیمای شهر است.

IMG-20141223-WA0004

 

IMG-20141223-WA0001

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.