هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال؛ «پترو» برد و مدعی ماند/ باختهای صنایع هواداران را کلافه کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال کشور تیم پتروشیمی بندر امام در وقت‌های اضافه شهرداری گرگان را شکست داد و تیم صنایع ماهشهر نیز مقابل ثامن مشهد شکست خورد.

تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان عصر امروز در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در یک دیدار پایاپای، جذاب و نفس‌گیر به مصاف هم رفتند.

تیم پتروشیمی بندر امام در این مسابقه شهرداری گرگانی را پیش رو داشت که هفته پیش توانسته بود شگفتی‌آفرین شود و مهرام را شکست بدهد.

در این دیدار که در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار شد در کوارتر نخست دو تیم به تساوی ۲۰ بر ۲۰ رضایت دادند.

اما در کوارتر دوم بندر امامی‌ها کمی بهتر از میهمان خود ظاهر شدند و با رقم زدن نتیجه ۱۶ بر ۱۲ نیمه نخست را ۳۶ بر ۳۲ به سود خود به پایان رساندند.

اما در نیمه دوم و کوارتر سوم این مسابقه گرگانی‌ها نمایش بهتری نسبت به شاگردان مهران حاتمی داشتند و نتیجه این یک‌چهارم را ۲۰ بر ۱۶ به سود خود رقم زدند تا دو تیم در امتیاز ۵۲ مساوی شوند.

در کوارتر چهارم این دیدار نیز که شهرداری گرگان می‌رفت تا یک شگفتی دیگر خلق کند و تیم مدعی پتروشیمی بندر امام را در خانه خود شکست دهد با یک غفلت کوچک و البته درخشش محمد جمشیدی سرنوشت دیدار به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

این کوارتر در واپسین ثانیه‌ها با نتیجه ۶۸ بر ۶۸ به تساوی کشیده شد تا وقت اضافه تعیین کننده سرنوشت تیم پیروز میدان شود.

در وقت اضافه این دیدار نیز مردان مهران حاتمی از تجربه بیشتر خود بهترین استفاده را برده و با رقم زدن نتیجه ۱۴ بر ۱۰ در مجموع با نتیجه ۸۲ بر ۷۸ پیروز این میدان شدند.

در این مسابقه محمد جمشیدی با ۲۳ امتیاز و تأثیرگذاری ۲۵ مؤثرترین بازیکن این میدان لقب گرفت.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز که در مشهد به مصاف ثامن این شهر رفته بود با نتیجه ۱۰۶ بر ۸۷ از میزبان خود شکست خورد تا یک باخت دیگر در کارنامه این تیم به ثبت برسد.

تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان خوزستان در این مسابقات نیز در این هفته با قرعه استراحت مواجه شده بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.