جسد جوان غرق شده هنوز پیدا نشده

عصر جنوب: بخشدار مرکزی لالی با اشاره به استقرار تیم هایی برای پیدا کردن جسد این جوان در منطقه گفت: جسد جوان ماهی گیر از روستای گلزاری آب ماهیک، که پنج شنبه در دریاچه سد گتوند غرق شده بود هنوز پیدا نشده است.

عزت الله رفیعی گفت: تیم هایی از هلال احمر لالی و سپاه در منطقه مستقر شده اند اما با وجود گذشت دو روز از این حادثه جسد این جوان(مراد محمدی) هنوز بر روی آب نیامده است.

وی در خصوص علت وقوع این حادثه بیان کرد: این جوان برای ماهی گیری به دریاچه سد رفته و علت اصلی غرق شدن وی هنوز مشخص نشده است.

بخشدار مرکزی لالی افزود: برخی افراد محلی علت وقوع این اتفاق را افزایش رها سازی آب سد گتوند اعلام کرده اند در حالی که در روزهای گذشته میزان آب دریاچه سد ۱۰تا ۱۵ متر کاهش یافته است.

با توجه به اینکه این اتفاق در روز پنج شنبه هفته گذشته رخ داده است یکی از افراد محلی ساکن در روستای آب ماهیک شهرستان لالی در تماس با خبرنگار ایرنا گفت: فرد غرق شده در دریاچه سد گتوند ماهی گیر بوده که پس از نصب آخرین تور ماهی گیری در دریاچه و در حال بازگشت، با باز شدن دریچه های سد ، نتوانسته از آب خارج شده و در این دریاچه غرق می شود .

در این خصوص پدر متوفی اظهار داشت: فرزندم (مراد) صبح روز پنج شنبه برای صید ماهی به دریاچه سد گتوند رفت اما به دلیل رها سازی آب از این سد و تلاطم های ایجاد شده در دریاچه غرق شده و تاکنون جسد وی پیدا نشده است.

محمد محمدی گفت: شغل اصلی من و فرزندم که تا پیش از آبگیری سد گتوند در روستای گلزاری ساکن بودیم ماهی گیری در این منطقه بوده که به دلیل از دست دادن شغل اصلی هر چند وقت یک بار با وجود خطرهای زیاد برای صید ماهی به دریاچه سد گتوند می آییم .

وی افزود: آب این سد روزانه دو بار باز می شود و یکی از افراد محلی که در محل حضور داشته اعلام کرده ،بالا آمدن آب سد موجب بر هم خوردن تعادل قایق شده است.

پدر این جوان متوفی در دریاچه سد گتوند بیان کرد: بیش از۱۰۰ نفر از افراد محلی از زمان وقوع این حادثه در منطقه حضور دارند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.