آغاز ثبت‌‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی- کاربردی خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی‌ و کاردانی‌حرفه‌ای بهمن‌ماه سال ۹۳ دانشگاه جامع علمی- کاربردی خوزستان از روز دوشنبه (یکم دی‌‌ماه) آغاز می‌شود.

ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای بهمن‌ماه سال ۹۳ نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی خوزستان  به‌صورت اینترنتی از روز دوشنبه(یکم دی‌ماه) آغاز  و تا روز ۸ دی‌ماه ادامه دارد.

دکتر علی‌حسین حسین‌زاده رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی خوزستان با اعلام این خبر افزود: دانشگاه جامع علمی-کاربردی خوزستان در این دوره ظرفیت پذیرش ۵ هزار و ۵۲۵ دانشجو  در ۱۲۳ کد رشته‌محل در چهار گروه صنعت، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی، و کشاورزی را دارا می‌باشد لذا کلیه متقاضیان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و با تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

حسین‌زاده اظهار‌داشت: ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی- کاربردی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود لذا داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.