مدیر استانی که جای خود دارد،وزیر هم جرأت ندارد مانع اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سید شکر خدا موسوی گفت: سازمان جهاد کشاورزی باید به دنبال گرفتن مطالبات کشاورزان از سازمان آب و برق استان باشد ،نمی شود که بر اساس بحث های سازمان های آب و برق و جهاد کشاورزی، کشاورزان دچار ضرر شوند بنابراین برای تخصیص آب به کشاورزان باید تصمیمات اساسی گرفته شود.

وی اظهار کرد: باید یک تعامل بین اداره کل جهاد کشاورزی ، سازمان آب و برق با مدیریت استانداری تشکیل شود تا مشکل کشاورزان حل شود، در حال حاضر این تعامل دچار اشکال شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که مبنی بر اینکه چرا سازمان آب و برق حاضر به تخصیص آب بالای ۶۰ درصد به کشاورزان نیست عنوان کرد: مدیر استانی که جای خود دارد وزیر هم جرائت ندارد مانع کشت کشاورزان و اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری شود،چنگلوایی باید برای حق کشاورزان تلاش کند اما اگر قادر به گرفتن حق کشاورزان نیست استعفا دهد، ولی آب مورد نیاز کشاورزان باید تامین شود.

نماینده مردم اهواز در بخشی دیگر از صحبتهای خود درباره لایحه بودجه سال ۹۴ توسط دولت تصریح کرد: بودجه سال ۹۴ مانند سال ۹۳ به صورت انقباضی است و به حداقل ها اکتفا شده است، پروژه های نیمه تمام بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد باید تکمیل شوند ، پس در بودجه سال ۹۴ برنامه ای برای احداث و یا کلنگ زنی نخواهیم داشت. تا چهار هفته دیگر نمایندگان مجلس پیشنهاد خود را اعلام می­کنند.

سید شکر خدا موسوی افزود: لایحه بودجه سال ۹۴ تحویل نمایندگان مجلس شده است در حال حاضر مشغول بررسی لایحه بودجه هستیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.