اجرای نظام نوین مدیریت عملکرد در مناطق نفتخیز جنوب

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نشست مشترک هماهنگ کنندگان نظام نوین مدیریت عملکرد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای تابع برگزار شد .
این جلسه روز سه شنبه  با حضور ناصر مولایی رئیس طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت، جمشید خدری مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ابراهیم پیرامون مدیرعامل و حشمت الله علاسوند مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و کارشناسان این حوزه برگزار شد .

بررسی روند اجرایی و شناخت چالشها و مشکلات موجود بر سر راه پیاده سازی نظام نوین عملکرد در سطح مناطق نفتخیز جنوب از جمله اهداف برگزاری این نشست یک روزه بود .

در این نشست فازهای مختلف نظام مدیریت عملکرد شامل فاز یک جایگزین سازی فرمهای کاغذی با سامانه، فاز دوم استاندارد سازی، فاز سوم یکپارچه سازی سامانه مدیریت عملکرد با دیگر سامانه های منابع انسانی مطرح و کارشناسان حوزه منابع انسانی درباره مزایا و معایب آن بحث و تبادل نظر کردند.

براساس پیش نویس تایید شده این برنامه در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و ضوابط طراحی شده در این سامانه ، شرح ماموریت و وظایف واحدها و اطلاعات نیروی انسانی در این سامانه تعریف و از این پس ارزیابی سالانه عملکرد کارکنان به صورت سیستمی و با این روش صورت می گیرد .

آگاهی از اهداف و انتظارات، عینی بودن شاخصها و استانداردها، تاثیر نتایج بر شرایط شغلی ، ارائه بازخورد مستمر و نظام اجرایی از جمله مزایای اجرایی این برنامه  است که توسط واحد طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی و با همکاری فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران طراحی و در حال پیاده سازی است.

فاز نخست نظام  نوین مدیریت عملکرد با دستور و ابلاغ رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تا پیش از پایان سال اجرایی می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.