ممنوعیت های ترافیکی در خوزستان / ترد کامیون و تریلر در مسیر زوار ممنوع

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تردد کامیون ها و تریلرها در مسیرهای اهواز – شلمچه و اهواز – چذابه به منظور حفظ امنیت و سلامت زائران عتبات عالیات به کشور تا ۲۵ آذر ممنوع اعلام شد.

رییس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: نیروهای پلیس راه استان خوزستان در آماده باش کامل بوده، ۸۱ تیم گشتی با تجهیزات کامل در مسیرهای تردد زائران مستقر شده و بیش از ۴۶۰ نیروی سازمان دهی شده در نقاط مختلف مستقر شده است.

سرهنگ قاسم قدرتی با بیان هماهنگی های با سازمان ها و دستگاه های همکار در کنترل راه ها،گفت: واحدهای امدادی نیز گسترده در مرزها و مسیرهای تردد حضور دارند و در مجموع همه سازوکارهای لازم برای این که موج برگشت زائران به کشور به خوبی مدیریت شود و امنیت راه ها ارتقا یابد فراهم شده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر اعمال محدودیت در تردد کامیون ها و تریلرها در مسیرهای اهواز به شلمچه و چذابه و بالعکس، تردد اتوبوس های حامل زائران کربلا از اهواز به طرف دهدز و ایذه به علت وقوع تصادفاتی در سال های گذشته در این مسیرها ممنوع اعلام شده است.

سرهنگ قدرتی تصریح کرد: زائران می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده و از مسیرهای اهواز – اندیمشک و خرم آباد – الیگودرز تردد و از حمل مسافر با وانت خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، مرزهای چذابه و شلمچه در استان خوزستان و مهران در استان ایلام از مسیرهای تردد زائران از کشور به عتبات عالیات است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.