جایگاه های سوخت سیار در مرز شلمچه مستقر شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: پمپ‌های تامین سوخت سیار برای اتوبوس‌های زوار در نزدیکی پایانه‌های مرزی مستقر، و مساجدی که در مسیر تردد زائران هستند نیز مجوزهای لازم را برای پذیرش زائران دریافت کرده‌اند.

عبدالحسین مقتدایی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای بازگشت زوار از کربلای معلی اقدامات لازم را اجرایی کرده‌ایم و در این زمینه می‌کوشیم تا کارها به بهترین شکل انجام شود.

وی عنوان کرد: امید می‌رود با همکاری و تعامل مسئولان نقاط مختلف استان بتوان استقبال مطلوب و در خور شأنی از زوار در مرزهای شلمچه و چزابه داشت.

استاندار خوزستان گفت: حدود یک میلیون زائر از استان خوزستان راهی عتبات عالیات شده و مطمئنا برای بازگشت نیازمند همتی جهادی و مشارکتی هستند که با ظرفیت‌های موجود در استان این مهم محقق خواهد شد.

مقتدایی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای استقبال از زوار اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چزابه افزود: پمپ‌های تامین سوخت سیار برای اتوبوس‌های حامل زوار، در مبادی ورودی شهرها و نزدیکی پایانه‌های مرزی مستقر شده و مساجدی که در مسیر تردد زائران هستند نیز مجوزهای لازم را برای پذیرش زائران دریافت کرده‌اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.