عزم جزم مسئولین خوزستان در استقبال از زائرین

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان از مسئولان و دست اندرکاران ستاد اربعین استان خواست که عزم خود را برای پذیرایی مطلوب و شایسته زائران بازگشته به کشور از عتبات عالیات جزم کنند.

عبدالحسین مقتدایی همراه با جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی استان خوزستان در سفر به شلمچه، وضعیت تردد زائران از این مرز را بررسی کرد.

وی همچنین در نشست مشترکی با مسئولان ستاد اربعین استان، در خصوص پذیرایی از زائران بازگشتی به کشور از عراق دستورات لازم را صادر کرد.

مقتدایی در حاشیه این دیدار در گفت و گو با ایرنا، گفت:با همت و مشارکت مردم و اقدامات مسئولان، امیدواریم بتوانیم از زائران ورودی به کشور در مرزهای شلمچه و چذابه به خوبی پذیرایی کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه کارهای تامین امنیت و سلامت زائران ورودی به کشور انجام شده است، گفت: استان خوزستان با میزبانی مطلوب از زائران ورودی به مرزهای شلمچه و چذابه برگ افتخار دیگری بر افتخارات خود می افزاید.

مقتدایی اظهار داشت: حدود یک میلیون زائر از استان خوزستان راهی عتبات عالیات شده اند و تدارک پذیرایی مطلوب از این تعداد زائر، همت جهادی و مشارکت همگانی می طلبد.

وی در خصوص تمهیدات پیش بینی شده برای تامین سوخت خودروهای ورودی به استان به ویژه اتوبوس ها، عنوان کرد: با برنامه ریزی انجام شده در ستاد اربعین استان، پمپ های تامین سوخت سیار در مبادی ورودی شهرها و نزدیکی پایانه های مرزی مستقر شده است و در این خصوصنیز مشکلی نداریم.

استاندار خوزستان همچنین با بیان برنامه ریزی انجام شده در ستاد اربعین مبنی بر اسکان زائران، تصریح کرد: مساجدی که در مسیر تردد زائران هستند نیز مجوزهای لازم را برای پذیرش زائران دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، مرزهای چذابه و شلمچه در استان خوزستان از مبادی تردد زائران عتبات عالیات و کربلا هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.