زور استقلالیها به هم نرسید/ هشت گل در یک بازی تماشاگرپسند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دیدار تیم های استقلال صنعتی خوزستان و استقلال تهران برنده ای نداشت و با تساوی پرگل چهار بر چهار تمام شد تا رکورد تعداد گل های زده شده در یک دیدار این فصل رقابت ها شکسته شود.

در آخرین دیدار هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد تلاش بازیکنان دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران هشت گل در برداشت که سهم هر تیم چهار گل بود و این مسابقه بدون برنده به پایان رسید.

برای تیم استقلال خوزستان سید مهدی سید صالحی در دقایق ۶ و ۴۳، مهدی مومنی دردقیقه ۳۸ از روی نقطه پنالتی و محمد طیبی دردقیقه ۷۴ گلزنی کردند.

گل های تیم استقلال تهران را نیز یعقوب کریمی دردقیقه چهار ،امید ابراهیمی دردقیقه ۳۰ و ۵۱ از روی نقطه پنالتی و سجاد شهباززاده در دقیقه ۶۲ به ثمر رساندند.

شاگردان امیر قلعه نویی پس ازخروج از ناکامی با برد راه آهن تهران که هفته گذشته رقم خورد، امروز نمایش خوبی برابر تیم جوان استقلال داشتند و دو بار از حریف خود در این دیدار پیش افتادند، اما هر بار بازیکنان تیم حریف بازی را به تساوی کشاندند و بازی در پایان با نتیجه تساوی چهار بر چهار تمام شد.

تیم استقلال تهران با کسب این تساوی ۲۸ امتیازی شد اما همچنان دررده پنجم باقی ماند.

شاگردان عبداله ویسی نیز با ۱۸ امتیاز به رده یازدهم صعود کردند.

بیش از ۱۰ هزار هوادار در ورزشگاه غدیر اهواز حضورداشتند و از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

قضاوت این دیدار برعهده تورج حق وردی بود .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.