آل‌نعمه در راه خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون اجرایی باشگاه فولادخوزستان با بیان این که مذاکره مستقیمی با احمد آل‌نعمه نداشته ایم، گفت: برای جذب آل‌نعمه باید ببینیم که شرایط حضور او در فولاد چگونه است.

اسماعیل عسکریان درباره مذاکره این باشگاه با آل‌نعمه، اظهار داست: باید ببینیم شرایط آل‌نعمه و باشگاه تراکتورسازی به چه صورت است و حساب و کتاب او با باشگاه‌اش چگونه است. به هر حال ما خودمان به دنبال جذب او هستیم و به صورت کتبی در این خصوص درخواستی به باشگاه تراکتور ارسال کرده ایم ولی مذاکره مستقیم با خود آل‌نعمه نداشته ایم و باید ببینیم که شرایط آل نعمه برای حضور در فولاد چگونه است تا تصمیم‌گیری کنیم.

وی در ادامه گفت: تیم‌مان دارای همان شرایطی است که روبه‌روی تراکتورسازی بازی کردیم و فرقی در خصوص وضعیت بازیکنان‌مان ایجاد نشده است. البته سروش سعیدی با رفع ممنوعیت بازی، به جمع ما اضافه شده است. وضعیت سایر بازیکنان مان نیز خوب است و ان شاالله بتوانیم مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم.

معاون باشگاه فولادخوزستان ادامه داد: در این بازی هم باید از بازیکنان جوان مان که برخی از آن ها شاید سابقه بازی در لیگ برتر هم ندارند، استفاده کنیم. پرسپولیس پس از کنار رفتن از جام حذفی، طبیعتا برای جبران وارد این بازی می شود تا هم وضعیتش را بهبود بخشد و هم این که جوابگوی تماشاگرانش باشد و البته طبیعتا این انتظار از ما هم هست و با توجه به این که تیمی هستیم که در رده های بالای جدول قرار داریم، باید تلاش کنیم تا به موقعیت‌مان تحکیم بخشیم.

وی با اشاره به قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، افزود: بیستم آذرماه این قرعه‌کشی در مالزی انجام می‌شود و مسابقات نیز از پنجم اسفندماه آغاز خواهد شد و تا خردادماه سال آینده ادامه دارد. تیم ما سال گذشته بهترین نتایج را در بین تیم های حاضر در این مسابقات به دست آورد و بدون باخت هم از این رقابت‌ها کنار رفتیم.

عسکریان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال هم بتوانیم نتایج آبرومندانه‌ای به دست آوریم و سعی می‌کنیم نقاط ضعف مان را ترمیم کنیم و تلاش مان این است که نقاط ضعف مان را با جذب بازیکنان جدید رفع کنیم تا با ذخیره های مطمئنی وارد مسابقات شویم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.