چه بر سر «فولاد قهرمان» آمد؟

عصر جنوب: فولاد خوزستان پس از قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر ایران؛ ۱۷ بازیکن اصلی و بعضا کلیدی خود را تا کنون به دلایل گوناگون از دست داده است و عملا با یک تیم معمولی و جوان در مسابقات نیم فصل شرکت کرد!
فولاد ۱۷ بازیکن اصلی‌اش را از دست داد
تیم فولاد خوزستان بعد از قهرمانی با حسین فرکی در لیگ سیزدهم تغییر و تحولات زیادی در خود دید. آن ها روز به روز بازیکنانشان کم و کم تر شد. از قهرمانی فولاد و پس رفتن فرکی از فولاد تا کنون ۱۷ بازیکن به دلایل مختلف از فولاد جدا شده اند، اما هنوز که هنوز است این تیم توانسته در فاصله تنها سه امتیازی با تراکتور قرار گیرد. شاید بتوان حلقه ی اصلی موفقیت را آکادمی فولاد و همچنین اسکوچیچ، مربی جوان و با دانش فولاد دانست.با هم به اسامی بازیکنانی که به دلایل مختلف پس از قهرمانی تا به امروز نمی توانند برای فولاد بازی کنند، نگاهی می اندازیم.

۱-سوشا مکانی (پیوستن به پرسپولیس)
۲- عبدالله کرمی (پیوستن به سپاهان)
۳- غلامرضا رضایی (پیوستن به نفت تهران)
۴- لوسیانو پریرا (پیوستن به سپاهان)
۵- چاوز (برگشت به برزیل)
۶- ایوب کلانتری (پیوستن به صبای قم)
۷- عباس محمدرضایی (پیوستن به پدیده مشهد)
۸- سعیدسالارزاده (پیوستن به نفت مسجدسلیمان)
۹- پادوانی (پیوستن به نفت تهران)
۱۰- آرش افشین (مشکل پایان خدمت)
۱۱- بختیار رحمانی (مشکل پایان خدمت)
۱۲- ولید مشاعی زاده (مشکل پایان خدمت)
۱۳-شهاب کرمی (مشکل پایان خدمت)
۱۴- سروش رفیعی (مشکل پایان خدمت)
۱۵-سروش سعیدی (مشکل پایان خدمت)
۱۶-احمد عبدالله زاده (مشکل پایان خدمت)
۱۷-ایوب والی (مثبت اعلام شدن دوپینگ)

البته گفتنی است که فولادی ها بسیار امیدوارند که مشکل ایوب والی حل شود، چرا که والی یکی از با اخلاق ترین بازیکنان لیگ برتر هیچ اطلاعی از ماده ای که تزریق کرده نداشته است. فولادی ها به دنبال کارهای ۴ بازیکنی که این اواخر کارتشان باطل شده است (کرمی – رفیعی – عبدالله زاده – سعیدی) تا بتوانند مشکلشان را برطرف کنند. بختیار رحمانی نیز مدعی شده است که مشکلش برطرف شده و کارتش صادر شده است. با این وجود دراگان اسکوچیچ در نیم فصل دوم کار بسیار سخت تری نسبت به قبل دارد و باید دید چگونه عمل خواهد کرد. فولاد در هفته ۱۶ م باید به مصاف تراکتور سازی در حضور تماشاگرانشان در غدیر اهواز برود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.