عوارض خروجی تا پایان اربعین حسینی از زائران دریافت نمی‌شود

عصر جنوب: معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: ١٢ هزار و ۵٠٠ تومان عوارض خروجی تا پایان اربعین حسینی از زائران گرفته نمی‌شود.
قدرت‌الله دهقان عصر امروز در جلسه شورای عتبات عالیات اظهار داشت: از تجربه‌ای که سال گذشته در ایام اربعین حسینی حاصل شد، برای برطرف کردن مشکلات تمام تلاش بر این است که دیگر تراکم زوار را در مرز‌ها نداشته باشیم.

وی گفت: تمام تمهیدات اتخاذ شده است که با سهل‌ترین و راحت‌ترین برخورد‌ها زائران به کربلا اعزام شوند.

دهقان ادامه داد: نمونه‌ای از تمهیدات این است که باجه‌های گذرنامه مورد بررسی قرار گیرد؛ اداره کل حج و زیارت تمهیداتی سنجیده برای ثبت نام افراد در مرز‌ها فراهم کند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان یادآور شد: باید تمهیداتی فراهم شود که افراد بتوانند ویزای خود را در اهواز، آبادان و خرمشهر بگیرند.

وی با بیان اینکه شهرداری اهواز به عنوان شهرداری معین در منطقه چذابه و شهرداری‌های آبادان و خرمشهر شهرداری معین در مرز شلمچه هستند، افزود: شهرداری‌های معین امکانات و ماشین آلات لازم را در مناطق دشت آزادگان، شلمچه و چذابه فراهم کنند.

دهقان عنوان کر: تدابیر برای برگشت زائران در مرز‌ها نیز فراهم شود؛ به ویژه اداره کل حج و زیارت خوزستان با همکاری شرکت‌های ذیربط امکان بازگشت زائران را تسهیل کنند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان در پایان گفت: ١٢ هزار و ۵٠٠ تومان عوارض خروجی تا پایان اربعین حسینی از زائران گرفته نمی‌شود.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.