اسطوره هرگز نمی میرد/ مردم برای «سرطلایی» هم سنگ تمام گذاشتند

عصر جنوب: پس از تشییع باشکوه مرتضی پاشایی، تشییع پیکر غلامحسین مظلومی هم با حضور گسترده مردم در ورزشگاه شیرودی و خیابان های منتهی به آن برگزار شد که نشان داد مردم برای چهره های محبوب خود، سنگ تمام می‌گذارند.

مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران ساعت ۹ صبح در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد. در این مراسم که دهها هزار نفر از مردم حاضر بودند که نسبت به آن مرحوم به ابراز احساسات پرداختند. مارش نظامی در این مراسم پیشاپیش کسانی که از درگذشت مظلومی متأثر بودند حرکت می‌کردند و این مسئله حال و هوای خاص به این مراسم بخشیده بود. پرویز مظلومی وقتی که اشکان، فرزند غلامحسین مظلومی را دید که از درگذشت پدرش بی‌تابی می‌کند گفت: سرت را بالا بگیر و به پدرت افتخار کن که اینقدر جمعیت برایش به شیرودی آمده‌اند. ازدحام جمعیت در مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی به‌گونه‌ای بود که تشییع پیکر آن مرحوم از ابتدای خیابان مفتح تا خیابان طالقانی ادامه پیدا کرد که این مسئله بسیار کم‌سابقه بوده و نشان‌دهنده علاقه مردم به آن مرحوم بود.

* قاسم کویتی‌پور در این مراسم مداحی کرد.
* مردمی که در سکوها حضور دارند و همچنین چهره‌های سرشناس ورزشی در حال سینه‌زنی هستند.
* جمعیتی که در مراسم حضور دارند علاوه بر عکس‌های غلامحسین مظلومی عکس‌هایی از ناصر حجازی و مرتضی پاشایی را هم در دست دارند.
* در ابتدای مراسم گروه مارش نظامی به احترام مظلومی موزیک نواختند.
* اکثر مردمی که در این مراسم شرکت داشتند عکس هایی از مرحوم مظلومی را در دست داشتند.
* جمعیت بیشماری از اهالی ورزش به خصوص بزرگان فوتبال خود را به مراسم غلامحسین مظلومی رسانده بودند تا آخرین وداع را با سرطلایی فوتبال انجام دهند.
در این مراسم پیشکسوتان، مسئولان و بازیکنان زیادی حضور داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به جواد قراب، پرویز برومند، علی جباری، حمید درخشان، امیر قلعه‌نویی، محمد پنجعلی، احمدرضا عابدزاده، محمد مایلی‌کهن، علی دایی، امیر حاج‌رضایی، علی پروین، علی کفاشیان، فریدون و مسعود معینی، نصرالله عبدالهی، ابراهیم آشتیانی، جعفر کاشانی، احمد جاسمیان، حمید استیلی، مهدی مناجاتی، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، صمد مرفاوی، بهرام افشارزاده، علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه، ، سهراب بختیاری‌زاده، نیما نکیسا، محمود فکری، سجاد شهباززاده، وحید طالب‌لو، محمدمهدی نبی، جاسم کرار، علی لطیفی، کریم بوستانی، میثاقیان، شاه‌حسینی، امین منوچهری، سردار احمدی مقدم و … اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.