عبور اداره آموزش و پرورش استان از خط قرمز ابلاغیه استاندار

عصر جنوب: خبر ها حاکی است سازمان آموزش و پرورش خوزستان طی اقدامی تامل برانگیز شیر مدارس را به مناقصه سراسری گذاشت،گفتنی است در این میان آنچه که مورد بی لطفی آموزش و پرورش استان قرار گرفت بخشنامه استاندار خوزستان مبنی بر خرید محصولات استانی است.

لازم به یادآوری است که چندی پیش استاندار خوزستان در راستای حمایت از تولیدات داخلی استان بخشنامه ی خرید محصولات استانی  را به تمامی ادارات شرکت ها و کارخانه جات ابلاغ کرد.

بر همین اساس با توجه به ابلاغ بخشنامه و محتوای آن، تمام شرکت و کارخانه جات باید ملزومات مورد نیاز خود را از کارخانه جات استان خوزستان خریداری کنند، اینکه چرا آموزش و پرورش قصد انجام چنین عملی دارد جای بحث دارد.

لازم به ذکر است در همایش روز ملی حمایت از صادرات،استاندار خوزستان خطاب به حسن زاده رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت:به رئیس آموزش و پرورش استان متذکر شوید باید مناقصه بین شرکتهای داخل استان صورت گیرد در غیر اینصورت مناقصه باطل اعلام می­شود.

گفتنی است در نشست خبری اخیر فرماندار با اصحاب رسانه جهت پذیرایی از میهمانان خود از محصولات استانی استفاده کرده بودند و این درحالی است که بیشتر شرکتها و ادارجات که دم از حمایت از مصرف تولیدات استان می کنند به این امر توجهی نمی کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.