از آقای وزیر می خواهم سربه سر تیم فولاد و سایر تیم های خوزستانی نگذارد/ دوست دارم یک روز با فردوسی پور مستقیما بحث کنم

عصر جنوب: عبدالحسن مقتدایی در اولین پارلمان ورزشی خوزستان اظهار کرد: بعد از هشت ،نه  ماه تلاش دوستان، پارلمان ورزشی که به دنبال آن بودیم، تشکیل شد،قطعا این جلسه بدون نقص نیست و با تکرار و استمرار آن، ان‌شاالله به نتایجی خواهیم رسید.

در کنار تمام ماموریت های ذاتی و وظیفه هر دستگاه، کسانی نامشان در تاریخ می ماند که جسارت، خلاقیت و نوآوری داشته باشند،افراد یک بخش پنهان دارند که فقط خودشان می دانند آن چه می‌باشد و آن‌جا که فکر می‌کنند امکاناتی نیست، می‌بینیم که کار خاصی انجام می‌شود که ما باید به دنبال آن باشیم.

استاندار خوزستان گفت: کار جاری و روزانه انجام می شود ولی مهم این است که کار خاص و ویژه انجام دهیم،ما در واقع به دنبال کار خاص هستیم.

مقتدایی تشکیل پارلمان ورزش را پاسخی به احساس نیاز مردم استان علی الخصوص ورزش عنوان کرد و ادامه داد:شورای سیاستگذاری ورزش و تشکیل این پارلمان جزو وظایف ما نبود ولی ما برای پاسخ دادن به ین حوزهه احساس نیازمردم ،احساس کردیم که باید این شورا تشکیل شود،دوستان خودشان را باور کنند و هیچ وقت منتظر ابلاغی از بالا نباشند و همیشه فکر کنیم در محاصره ای قرار گرفته ایم که فرمانده خودمان هستیم.

استاندار خوزستان به رشد علمی و قابلیت ها و ظرفیت هایی در استان ایجاد شده است اشاره کرد و ادامه داد: میزبانی خوزستان جهت رقابت های کشتی و کونگ‌فو جهان در آبادان و ماهشهر نشان از این ظرفیت و قابلیت ما است.

مقتدایی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل اولین جلسه پارلمان ورزش گفت:خدا را شاکریم که صاحب این پارلمان شدیم، کار پارلمان این نیست که عده ای در جلسه بنشینند و موعظه شوند و قطعا باید نتایج شورای سیاست‌گذاری ورزش استان به این پارلمان ابلاغ شود .

استاندار خوزستان افزود: رکن اصلی پارلمان تشکیل شده است و باید کمیته های مشترک مناطق هم تشکیل شوند تا نتایج فعالیت‌ها و پیشنهادات قابل طرح در شورای سیاست‌گذاری ورزش، خروجی مباحثی باشد که از این تریبون پخش می‌شود.

استاندار خوزستان به مزاح به معاون وزیر ورزش و جوانان گفت :از وزیر ورزش بابت حمایت هایی که از ما داشته است تشکر می کنم و بعد هم این که از او می خواهم سر به سر تیم فولاد ما نگذارند و تیم های خوزستانی حاضر در لیگ را اذیت نکنند.

مقتدایی در پایان نیز خواهان بحث مستقیم با فردوسی پور شد و گفت: به آقای حاج‌رضایی نیز گفته ام که به فردوسی‌پور بگوید یک روز دوست دارم به صورت مستقیم بحثی با او داشته باشم و بگویم سرقفلی آن‌جا به اسم چه کسی است که فرصت را به برخی استان ها نمی‌دهند؛ من فکر می‌کنم باید فضایی به صورت دو سویه ایجاد شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.