هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال/خوزستانی ها در شهرهای اهواز، گچساران و همدان به مصاف حریفان خود می روند

عصر جنوب: هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر سه‌شنبه آغاز خواهد شد و طی آن تیم‌های خوزستانی در اندیشه پیشی گرفتن از رقبای خود در صدر جدول هستند.

در همین چارچوب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان این هفته به همدان سفر کرده تا رو در روی پاس قرار گیرد که از قرار معلوم این روزها حاشیه، گریبان‌گیر این تیم همدانی شده است.

نفت برای اینکه بتواند خود را مدعی صعود معرفی کند باید با هر سه امتیاز این دیدار از میدان خارج شود و در غیر این‌صورت کار برای این تیم در ادامه بسیار سخت می‌شود چرا که روند امتیازگیری در بالای جدول دو گروه لیگ دسته اول توقف‌ناپذیر است و برای جبران نتایج از دست رفته به مشکل برمی‌خورد.

صنعت نفت آبادان که در هفته گذشته موفق شد فولاد یزد را در آبادان شکست دهد در این هفته نیز برای انجام سومین بازی خارج از خانه خود به همدان می‌رود و باید دید سرانجام در سومین بازی بیرون از خانه خود نخستین پیروزی را کسب خواهد کرد یا راه دو بازی گذشته را پیش می‌گیرد.

در همین روز فولاد نوین اهواز نیز در گروه اول این رقابت‌ها در اهواز میزبان نساجی مازندران خواهد بود، فولادی که سایه به سایه همشهری خود استقلال حرکت می‌کند و در اندیشه لغزش سایر رقبا برای رسیدن به صدر جدول است.

استقلال اهواز نیز که آرام آرام خود را به بالای جدول رسانده به هیچ عنوان دوست ندارد جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مسابقات از دست دهد و از همین رو باید در گچساران با دست پر به اهواز بازگردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌ استقلال اهواز در گچساران به مصاف نفت و گاز خواهد رفت و فولاد در اهواز میزبان نسانجی مازندران است، همچنین در گروه دوم این رقابت‌ها صنعت نفت آبادان در همدان میهمان تیم پاس این شهر است.

این دیدارها بعد از ظهر سه‌شنبه به طور همزمان از ساعت ۱۴:۱۵ آغاز خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.