کشف ۷۶ کیلوگرم «شیشه» در خوزستان

عصر جنوب: فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۷۶ کیلوگرم ماده مخدر شیشه و تریاک در این استان خبر داد.سردار محمد رضا اسحاقی اسحاقی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان برابر اخبار و اطلاعات مواصله و کارهای اطلاعاتی از فعالیت سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر را از اندیمشک به اهواز داشتند با خبر شدند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایستگاه بازرسی پلیس راه اهواز ـ اندیمشک مستقر شدند که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: پس از متوقف شدن خودروی ماموران در بازرسی های به عمل آمده موفق به کشف ۹ کیلو و ۴۵۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، شدند. در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر شده و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

اسحاقی ادامه داد: در حین اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان ماموران پلیس مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی موقتی که در محور شیراز ـ ماهشهر بوده به دو دستگاه خودرو پیکان وانت و پراید مضنون شده و آن ها را متوقف می کنند.

وی در پایان اظهار کرد: پس از توقف و بازرسی از آنها مقدار ۶۶ کیلو و ۶۴۰ گرم ماده مخدر تریاک را کشف کردند. دو نفر راننده خودروها با تشکیل و تکمیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.