فرمانداران مشاوران تخصصی تعیین کنند / روابط عمومی ها ارتباط خوبی با رسانه ها برقرار کنند

عصر جنوب: استاندار خوزستان گفت: فرمانداران باید مشاوران تخصصی تعیین کنند.
عبدالحسن مقتدایی در جلسه مشترک فرمانداران در سالن اجتماعات استانداری خوزستان اظهار داشت: تعیین مشاوران تخصصی برای فرمانداران می تواند آنها را در رسیدن به هدف گذاری ها در بخش های مختلف اجرایی یاری کند.

وی افزود: فرمانداران باید مشترکات بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در موضوعات مختلف از جمله میراث فرهنگی و گردشگری پیدا کنند.

مقتدایی تصریح کرد: فرمانداری های دارای اشتراک باید فراکسیون تشکیل دهند و کارهای مشترک انجام دهند.

استاندار خوزستان در خصوص جایگاه روابط عمومی در فرمانداری ها نیز ادامه داد: باید روابط عمومی ها ارتباط خوبی با رسانه ها برقرار کنند تا اطلاعات به درستی به مردم منتقل شود.

وی گفت: پل ارتباطی بین روابط عمومی، دستگاه های اجرایی، مردم و رسانه ها باید بیش از پیش تقویت شود تا در نتیجه آن خدمت رسانی به مردم تسهیل شود.

مقتدایی اظهار کرد: ارتباط خوب خبری باعث می شود تا با برقراری فضای خوب خبری مردم به حق خود برسند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: به عنوان مثال در خصوص خودروهای پلاک اروند و یا موضوع های اجتماعی از جمله مبارزه با مواد مخدر اطلاعات خوبی ارائه شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد فضای خوب و ارتباط خوب خبری باعث ارتقای سطح استان و همچنین باعث مطرح شدن مجموعه خبرساز و خبررسان ما در سطح ملی می شود.

مقتدایی ادامه داد: روابط عمومی ها نباید آدم های کم سواد باشند و همچنین برداشت آنها از یک موضوع باید واحد باشد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: پل ارتباطی قوی باید به واسطه روابط عمومی ها با اصحاب رسانه برقرار شود تا حقوق مردم ضایع نشود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم خدمت ملی انجام دهیم باید احساس تعلق خاطر ایجاد کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.