تیم‌های خوزستانی در اصفهان، مشهد و ماهشهر به مصاف حریفان خود می روند

عصر جنوب: لیگ برتر بسکتبال کشور در حالی از فردا آغاز خواهد شد که تیم مدافع عنوان قهرمانی پس از استراحت در هفته دوم این رقابت‌ها فردا در مشهد به میدان خواهد رفت.

پتروشیمی بندر امام، که عنوان قهرمانی دو دوره پی‌درپی را با خود به یدک می‌کشد، فردا در حالی در مشهد به مصاف تیم ثامن خواهد رفت که تیم مشهدی در هفته نخست این رقابت‌ها در هفته اول به تیم مهرام برخورده بود و با نتیجه ۵۹ بر ۸۲ مغلوب نایب قهرمان فصل پیش شده بود.

پترو که به تازگی از سفر کویت و جام القادسیه بازگشته پس از استراحت در هفته اول فردا در نخستین دیدار خود در فصل جدید به مصاف ثامن خواهد رفت تا اولین برد خود را در مشهد جشن بگیرد.

شاگردان مهران حاتمی که در این فصل بازیکنانی چون ارسلان کاظمی، حامد آفاق و مهدی کامرانی را در کنار خود نمی‌بینند تکیه خود را بر صمد نیکخواه بهرامی نهاده تا بتوانند برای سومین‌بار به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یابند.

در دیگر دیدارهای این هفته، دو تیم خوزستانی دیگر این رقابت‌ها در اصفهان و ماهشهر به میدان خواهند رفت.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر که در هفته نخست این رقابت‌ها، در تهران با حساب ۵۲ بر ۸۹ مغلوب دانشگاه آزاد شده بود، این هفته اولین میزبانی خود را در سالن بعثت ماهشهر تجربه خواهد کرد.

به نظر می‌رسد این تیم برای جبران نتیجه در اولین هفته از لیگ برتر برای برد پای به میدان خواهد گذاشت، در مقابل خود تیم مهرام را می‌بیند که به آسانی به هیچ تیمی باج نخواهد داد.

پترو هم مثل تیم ثامن در دو هفته اول به دو قرعه بد برخورد کرده و دو تیم دانشگاه آزاد و مهرام به عنوان قرعه‌ هفته‌های اول این تیم در لیگ برتر جاری معرفی شده‌اند.

اما تیم پالایش نفت آبادان، تیمی که در هفته اول این رقابت‌ها فراتر از انتظار ظاهر شد و فقط اتفاقات آن بازی بود که باعث باخت این تیم بود، برای جبران مافات به اصفهان سفر کرده و چاره‌ای جز چیره شدن بر میزبان خود ندارد.

نفتی‌ها که در نخستین تجربه لیگ برتری خود از نماینده گرگان در خانه پذیرایی کردند، نمایش خیره‌کننده‌ای داشتند و باعث شدند نگاه‌ها به این تیم تغییر کند و نفت خود را در این بازی حریف سختی برای مدعیان معرفی کرد.

این تیم با تکیه به بازیکنانی نظیر عماد سلمانی، یونس لاله‌زاده و اصغر کاردوست در این فصل می‌تواند برای هر تیمی خطرآفرین باشد.

از قرار معلوم نفتی‌ها در سه هفته ابتدایی این رقابت‌ها با قرعه سختی روبرو نشده‌اند و می‌توانند نتیجه‌ای را که در هفته اول برای این تیم کسب شد جبران کنند.

نفت در این دیدار محکوم به برد است تا بتواند خود را در جدول رده‌بندی مسابقات بازیابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هر سه تیم خوزستانی لیگ برتر بسکتبال کشور، عصر فردا به میدان خواهند رفت.

در همین چارچوب نفت آبادان در اصفهان به مصاف پمینا خواهد رفت، پتروشیمی بندر امام در مشهد به مصاف ثامن خواهد رفت و صنایع نیز در ماهشهر میزبان تیم مهرام خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.