بگوییم مردم از منطقه آزاد خیری ندیدن، ظلم است / رها کردن آب در زاینده رود ربطی به کارون ندارد

عصر جنوب: احمد سیاحی در خصوص اظهار نظرها در مورد منطقه آزاد شدن خرمشهر و آبادان گفت:خیر و برکت منطقه آزاد شدن خرمشهر و آبادان به تدریج آشکار خواهد شد این حرف که بگوییم مردم از منطقه آزاد خیری ندیدن ظلم است.
احمد سیاحی معاون عمرانی استاندارخوزستان در خصوص رها کردن آب در زاینده رود اظهار داشت: رها کردن آب در زاینده رود اصلا ربطی به کارون ندارد برنامه ریزی متدوال این است که در سدها آب را نگه می دارند و در بعضی از فصول آب را هدایت می کنند

وی افزود: زاینده رو هم هیچ ارتباطی به ما ندارد سد زاینده رود در خود اصفهان است و از سرچشمه های زاینده رود آبش تامین می شود مدیریت اب است که در اختیار وزارت نیرو است.

احمد سیاحی در خصوص اظهار نظرها در مورد منطقه آزاد شدن خرمشهر و آبادان افزود: خیر و برکت منطقه آزاد شدن خرمشهر و آبادان به تدریج آشکار خواهد شد این حرف که بگوییم مردم از منطقه آزاد خیری ندیدن ظلم است.

وی ادامه داد: همه نقاط مرزی در حاشیه خلیج فارس و دریای خزر دنبال این هستند که منطقه ازاد شوند چون منطقه آزاد واقعا پتانسیل های بالایی دارد با اهتمامی که استاندار خوزستان و برنامه های مدون که دارند مردم به تدریج برکات منطقه ازاد را خواهند دید.

معاون عمرانی استاندارخوزستان با اشاره به زیرساخت های لازم جهت خدمات رسانی به زوار امام حسین در اربعین گفت: شک نکنید زیر ساخت های لازم برای تردد زائرین امام حسین در اربعین وجود دارد البته ضعف هایی در زیرساخت ها داریم ولی اگر امسال را به خوبی پشت سر بگذاریم ان شاالله سال آینده وضعیت مطلوب تری خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: برای چزابه یک جاده خوب شریانی را داریم آماده می کنیم در حال طراحی یک پایانه قابل قبول هم هستیم و مشکلات در شلمچه کمتر است.

سیاحی گفت: اقداماتی را در خصوص تامین آب، برق و بهداشت مناسب انجام خواهیم داد برنامه هایی برای پاکسازی محوطه، محل استقرار مردم و تسهیل ورود و خروج آنها داریم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: یک عزم دینی بین همه مسئولین وجود دارد که برگرفته از اعتقاد آنها به خدمت رسانی مطلوب به زوار امام حسین علیه السلام است ان شاالله امسال وضعیت بهتر از گذشته خواهد بود.

منبع: رهیاب نیوز

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.