گردهمایی مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری های کشور در خوزستان

عصر جنوب: گردهمایی مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری های کشور با حضور مسئولان کشوری در خوزستان برگزار می شود.

در این گردهمایی که در روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان ماه در اهواز برگزار می شود، خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و نیز نوذرپور معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به همراه مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری استان های مختلف کشور حضور خواهند داشت.

هم چنین در گردهمایی مزبور، آیین نامه ارتقاء درجه شهری، تفاهم نامه بین وزارت کشور و سازمان محیط زیست و نیز طرح تفکیک از مبدأ مدیران پسماند به همراه طرح جامع کشتارگاه های کشور بررسی خواهد شد.

پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری و شوراها در این باره اظهارداشت: از آنجا که در روز گردهمایی پل سوم محل عبور مدیران کشوری و استانی خواهد بود، بناست در روز ۲۱ آبان یک باند از بخش تعریض شده پل به صورت غیررسمی افتتاح شود تا رودخانه کارون که شاهرگ حیاتی شهر اهواز است نیز در معرض دید این مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: با برگزاری این گردهمایی مراودات خوبی میان استان خوزستان و دیگر استان ها به ویژه استان های همجوارمان برقرار خواهدشد.

کاظمی نژاد تاکید کرد: به جز خوزستان، ۹ استان دیگر نیز متقاضی میزبانی این گردهمایی بودند که امیدواریم بتوانیم از این فرصت کسب شده استفاده کنیم؛ تاکنون سابقه همایشی در این سطح مربوط به مدیران کل را در استان نداشته ایم.

وی ادامه داد: من خود به عنوان مدیرکل امور شهری و شوراهای خوزستان از نقاط ضعف و قوت استان آگاهی دارد و حضور مدیران کل دیگر استان ها در این گردهمایی باعث می شود بتوانیم با کسب مشورت های کشوری، فرصت همکاری بین طرفین را در همه زمینه ها به وجود آوریم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای خوزستان گفت: این مشورت ها را می توان در مدرنیزه کردن المان های شهری، روگذرها و زیرگذرها، مبلمان شهری و غیره به کار بست و از تجربیات شهرهای دیگر بهره جست.

کاظمی نژاد با بیان این که این گردهمایی از حالت کلیشه ای سایر گردهمایی ها خارج است افزود: در گردهمایی مزبور تصمیمات خاص کشوری گرفته می شود و بیشتر حالت اجرایی دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.