موج تغییرات مدیریتی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

عصر جنوب: شنیده ها حاکی از آن است که با توجه به تغییر درسیستم مدیریتی شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب ، در حال حاضرتعدادی گزینه برای پست های کلیدی این شرکت انتخاب شده اند و در روزهای آینده شاهد تحولات عظیمی دراین شرکت خواهیم بود.
باتوجه به روی کارآمدن بیژن عالیپور در شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب ، بدون شک امکان تغییر مدیریت در پست های کلیدی این شرکت وجود دارد و به همین منظور در حال حاظر تعدادی گزینه احتمالی برای قرار گرفتن بر پست های مدیریتی این شرکت بزرگ و شرکت های وابسته به آن انتخاب شده اند و باید دید بیژن عالیپور چه شخصی را برای چه پستی منصوب خواهد کرد.

اکنون صلاحیت تعدادی از گزینه ها در مناطق نفت خیز مورد بررسیعصر جنوب: شنیده ها حاکی از آن است که با توجه به تغییر درسیستم مدیریتی شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب ، در حال حاضرتعدادی گزینه برای پست های کلیدی این شرکت انتخاب شده اند و در روزهای آینده شاهد تحولات عظیمی دراین شرکت خواهیم قرار گرفته است و در آینده ای نزدیک شاهد تحولات عظیمی در مناطق نفت خیز خواهیم بود.

در این چند روز اخیر عالیپور ملاقات های متعددی را با نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان در مجلس و استاندار خوزستان برای ایجاد تعامل بیشتردر دستور کار خود قرار داد که این ملاقات ها بدون شک در پیشبرد اهداف سازنده ای که دنبال می کند، بسیار موثر است.

باتوجه به روحیه عملیاتی که این مدیر توانمند دارد، بدون شک خیلی ها معتقدند که حضور وی می تواند باعث بالارفتن کیفیت تولید شود و تحولی عظیم را دراین شرکت ایجاد کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.