باران های اسیدی خوزستان را دچار بحران خواهد کرد / وزیر بهداشت نسبت به خوزستان بی تفاوت است!

عصر جنوب: نماینده مردم اهواز تصریح کرد: سلامت انسان ها موضوع بسیار مهمی است مشکل تنگی نفس در خوزستان جدی است باران های اسیدی بدتر از گردوغبار مردم خوزستان را دچار بحران خواهد کرد همه نمایندگان خوزستان تذکر داده اند این دولت است که باید یک فکر اساسی برای این مشکل کند.

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در خصوص تنگی نفس خوزستانی و بی توجهی مسئولین امر  اظهار کرد: در روزهای گذشته برای تنگی نفس تلفن های زیادی به ما شده است این موضوع را با وزیر بهداشت در میان گذاشتم و وی ابراز نگرانی کردند اما  گله ما دردر جای خود هنوز باقی است.

وی افزود: وقتی یک اتفاقی در گوشه ای از کشور می افتد شخص اقای وزیر برای عیادت به آنجا می رود مثل اتفاقی که در اصفهان افتاد و از یکی دونفر عیادت کردند این کار خوبی است.

سید شریف حسینی ادامه داد: انسان هایی هم در این گوشه از کشور وجود دارند که در خوزستان زندگی می کنند ۲۱ هزار نفر درسال گذشته به خاطر مشکل تنفسی راهی بیمارستان ها شدند اما متاسفانه وزیر بهداشت قدم رنجه نفرمودند و به استان ما تشریف نیاوردند ما تذکر شفاهی هم به او دادیم ولی اتفاقی نیفتاد و او به خوزستان نیامد.

نماینده مردم اهواز  خاطرنشان کرد: سلامت انسان ها موضوع بسیار مهمی است مشکل تنگی نفس در خوزستان جدی است باران های اسیدی بدتر از گردوغبار مردم خوزستان را دچار بحران خواهد کرد همه نمایندگان خوزستان تذکر داده اند  این دولت است که باید یک فکر اساسی برای این مشکل کند.

وی گفت: از سازمان محیط زیست انتظار داریم مشکل تنفسی در خوزستان را در کشور پررنگ کند دانشگاه علوم پزشکی باید با این موضوع به صورت جدی برخورد کند درخواست ما از استاندار این است که در این مسئله پررنگ ظاهر شود.

سید شریف حسینی در خصوص انتقال شرکت هواپیمایی نفت از استان تاکید کرد: هیچ بحثی در رابطه با انتقال هواپیمایی نفت به استان های دیگر وجود ندارد و هیچ کس در وزارتخانه نفت این توان را ندارد که این جابه جایی را انجام دهد.

وی در پایان افزود: تا زمانیکه استاندار خوزستان و نمایندگان استان وپرسنل زحمت کش نفت هستند هیچ کس نمی تواند شرکت هواپیمایی نفت را منتقل کند.

 

منبع: رهیاب

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.