استقبال گردشگران خارجی از مرکز درمان ناباروری دزفول

عصر جنوب: رییس مرکز تحقیقات و درمان ناباروری ام البنین (س) دزفول از استقبال گردشگران عراقی از این مرکز درمانی در قالب گردشگری درمان ( توریسم درمانی ) خبر داد.
سیما جنتی اظهار داشت: تاکنون ۱۰زوج عراقی برای درمان ناباروری به مرکز ام البنین دزفول مراجعه کرده و این استقبال رو به افزایش است.

وی با اشاره به ظرفیت مراکز درمانی دزفول در زمینه گردشگری درمان گفت: ارایه خدمات درمانی به بیماران سایر کشورها و استقبال صورت گرفته بیانگر ظرفیت بالای مراکز درمانی ایران متناسب با استانداردهای جهان است.

دکتر جنتی تصریح کرد: در مرکز درمان ناباروری ام البنین دزفول علاوه بر زوج های منطقه شمال خوزستان، به بیماران استان های همجوار از جمله ایلام و لرستان نیز خدمات درمانی ارایه می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با روند رو به رشد فعالیت بهداشتی و درمانی در این شهرستان شاهد موفقیت هرچه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی دزفول در سطح بین المللی باشیم.

جنتی با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات ودرمان ناباروری ام البنین (س) دزفول امید به بچه دار شدن زوج های نابارور را در منطقه زنده کرده است گفت:این مرکز از خرداد سال ۱۳۹۲ آغاز بکار کرده و علاوه بر انجام آزمایش دقیق و پیشرفته پزشکی در زمینه باروری ، روش های IuI ، IVF و روش میکرو انجکشن را بر روی زوج های نابارور داوطلب انجام داده است.

وی گفت: حدود ۲۰۰ زوج در مرحله آماده سازی درمان قرار داشته ضمن اینکه سیکل درمانی برای ۱۲۰ نفر در این مرکز انجام شده و ۳۶ نفر نیز با درمان پیش زمینه ای درمان شدند.

رییس مرکز تحقیقات و درمان ناباروری دزفول عنوان کرد: به بانوان نابارور کمک شده تا با مدیریت استرس و دیگر مشکلات از جمله رفع کم کاری تیرویید ، چاقی و تنبلی تخمدان و درمان مشکلات شوهرانشان باردار شوند.

وی خاطر نشان کرد:روش IuI در این مرکز بیش از استاندارد جهانی موفقیت داشته و درحالی که درصد موفقیت جهانی در این روش بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است در این مرکز این روش با ۲۰ تا ۲۵ درصد موفقیت انجام شد.

دکتر جنتی افزود: روش IVF ومیکروانجکشن نیز در این مرکز با ۳۰ تا ۳۵ درصد موفقیت انجام شده که با سایر مراکز درمان ناباروری کشور برابری می کند.

وی با اشاره به انجام روش آمنیوسنتز در آینده نزدیک در این مرکز گفت: مرکز ناباروری دزفول با هشت نفر متخصص زنان فعال بوده و با توجه به استقبال صورت گرفته تلاش برای تکمیل کادر درمانی آن در حال انجام است.

این فوق تخصص زنان با اشاره به هزینه ناچیز درمان ناباروری گفت:با راه اندازی این مرکز ، زوج های نابارور شمال خوزستان از سفر به سایر شهرهای کشور برای درمان بی نیاز شدند.

وی تجهیزات و امکانات درمانی مرکز ناباروری دزفول را از جمله پیشرفته تجهیزات جهان دانست و اظهار داشت: تاکنون ۱۱ نوزاد در این مرکز با روش میکرو انجکشن و تعدادی نوزاد نیز با روش IUI متولد شده اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.