استانداری خوزستان نگاه علمی به مسئله امنیت دارد

عصر جنوب: مشاور امنیتی استاندار خوزستان گفت: استانداری خوزستان، نگاه علمی و مناسبی به مسئله امنیت کرده است.
علی بختیارپور در جلسه شورای اداری در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار داشت: در استانداری خوزستان خوشبختانه نگاه علمی و مناسبی به مسئله امنیت شده و این مقوله با ظرافت خاصی در ابعاد مختلف مورد توجه است.

وی افزود: به همین دلیل، عرصه‌های گوناگون جغرافیایی و اجتماعی استان تقسیم‌بندی شده و به تناسب و ویژگی مقتضیات و تقسیم‌بندی عملیات، تامین امنیت سازمان داده شده است.

مشاور امنیتی استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه هر چقدر در نقاط مرزی استان و در نقاط مختلف استان شوق و طراوت اقتصادی ایجاد کنیم بهترین کار امنیتی انجام خواهد شد، گفت: همه مسئولان می‌توانند به نوبه خود در ایجاد امنیت تلاش کنند و با مردم برای خدمتگزاری بهتر و مضاعف‌تر همراه شوند.

بختیارپور همچنین با بیان اینکه هر چقدر دستگاه‌های دولتی در ایجاد نشاط و خدمتگزاری برای مردم تلاش کنند در آفرینش امنیت، نقش خود را ایفا کرده‌اند، عنوان کرد: امنیت به احساس رضایتمندی و آرامش جامعه انسانی باز می‌گردد و مجموعه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی باید بدانند در این مبحث چه سطحی از امنیت مورد توجه است.

به گفته وی، همچنین امکانات و تجهیزات در این زمینه باید با دقت نظر مورد استفاده بهینه قرار گیرد تا ظرفیت‌های موجود در مناطق به درستی دیده شود و توسعه مناطق و رضایت خاطر مردم را فراهم آورد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.