وداع استقلال خوزستان با جام حذفی

عصر جنوب: مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با انتقاد شدید از داوری آن را یکی از دلایل تاثیرگذار در باخت مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی عنوان کرد.
سید سیروس پور موسوی عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در جام حذفی در اهواز اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم، مالکیت توپ بیشتر برای ما بود و حملات زیادی کردیم اما برخلاف روند بازی دروازه ما باز شد.

وی عنوان کرد: در بین دو نیمه با صحبت هایی که کردیم از بچه ها خواستیم با قدرت بازی را ادامه دهند و از فرصت ها استفاده کنند که متاسفانه با پنالتی که داور برای ذوب آهن گرفت کار برای ما سخت شد.

پورموسوی با بیان این جمله که «بالاتر از سیاهی رنگی نیست» بگذارید محرومم کنند، به شدت از داوری بازی های تیم استقلال صنعتی و ذوب آهن انتقاد کرد و افزود: شاهد بودیم که در دیدار امروز داور یک ضربه پنالتی اشتباه برای ذوب آهن گرفت و یک پنالتی صحیح برای ما نگرفت و کارت قرمز را به دفاع تیم ما در صورتی که به هیچ وجه مستحق اخراج نبود نشان داد. در بازی نفت مسجد سلیمان نیز داور سه پنالتی ما را نگرفت که اینها در روند کارمان تاثیرات منفی می گذارند.

مربی استقلال با اشاره به اینکه استقلال در اکثر بازیها نمایش قابل قبولی ارائه کرده است، گفت: فقط در دو بازی از مسابقات لیگ برتر خوب نبودیم آن هم در مقابل نفت تهران و نفت مسجدسلیمان و در سایر بازی ها اگر برتر از حریف نبودیم بدتر هم نبودیم.

پورموسوی با اعلام رضایت از عملکرد حجت چهارمحالی مهاج تازه جذف شده این تیم و بیان اینکه چهارمحالی بازیکن با کیفیتی است، اظهار کرد: با مرور زمان و منسجم شدن با سایر بازیکنان بازی های بهتری از این بازیکن خواهیم دید و در نیم فصل نیز سعی می کنیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سر رقابت های جام حذفی فوتبال کشور عصر امروز تیم های فوتبال استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی پر گل در نهایت با برتری و صعود ذوب آهن به پایان رسید. گل های استقلال صنعتی سیف اللهی و مجیدی و گل های ذوب آهن را رجب زاده(دو گل) و دهنوی به ثمر رساندند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.