خوزستان یکی از امن ترین نقاط جهان است

عصر جنوب: مدیر کل اطلاعات خوزستان گفت: با افتخار اعلام می کنیم که این استان یکی از امن ترین نقاط ایران بلکه جهان است و زمینه برای رشد توسعه در ابعاد مختلف در آن محیا است.

امامی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری استان در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار داشت: به رغم توطئه های مختلف که از سوی اجانب و نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی و خصوصا در این استان صورت گرفته و می گیرد با عنایات الهی و هماهنگی کاملی که بین دستگاههای مسوول در استان وجود دارد ، تسلط بسیار مطلوبی بر تحرکات معاندین نظام وجود دارد.

وی به نقش بی بدیل مردم خوزستان و بزرگان و مشایخ و اقوام مختلف در حمایت از دستگاه اطلاعاتی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و آن را بی نظیر دانست.

امامی تصریح کرد: در وزارت اطلاعات همانگونه که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری فرموده اند جلب اعتماد مردم و خدمت به آنها در اولویت اول است.

مدیر کل اطلاعات خوزستان ادامه داد: محور حرکت در وزارت اطلاعات، طبق فرموده وزیر محترم اطلاعات، شرع، اخلاق و قانون است که به لطف خدا همه سربازان گمنام امام زمان (عج) به آن پایبند هستند.

وی مدیران دستگاههای اجرایی را مسوول صیانت از سلامت دستگاههای تحت امر خود معرفی کرد و گفت: این اداره کل در این خصوص برای هر گونه همکاری آبا مدیران مادگی کانل دارد و البته به وظایف خود نیز طبق موازین قانونی عمل خواهیم کرد.

امامی از ائمه محترم جمعه و جماعات استان که در خطبه های جمعه و تریبون های مختلف، همچنین اعضای محترم شورای تامین استان و مدیران محترم استانی، صدا و سیمای استان و مطبوعات که در یک هفته گذشته از سربازان گمنام امام زمان (عج) به همین مناسبت تجلیل کردند قدردانی نمود.

*ایرنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.