باران ۱۰۰۰ نفر را راهی بیمارستان کرد

عصر جنوب: در ۲ روز گذشته در حدود ۱۰۰۰ نفر به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز در کل استان خوزستان با علائم بیماریهای تنفسی مراجعه کردند.
ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: در ۲ روز گذشته در حدود ۱۰۰۰ نفر به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز در کل استان خوزستان با علائم بیماریهای تنفسی مراجعه کردند که تمامی آنها بصورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

نظری افزود: هرچند که ممکن است تعدادی از این موارد نیز بخاطر حساسیت های معمول فصلی باشد ولی چون با توجه به اینکه بعد از بارندگی بوده است ممکن است ارتباطی هم با این جریان داشته باشد البته همانطور که گفته شد تمام بیماران بصورت سرپایی ترخیص شدند و هیچگونه بیمار بدحالی در این زمینه در هیچ یک از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری نشده است.

معاون درمان دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: همچنین بیمارستان های استان در آماده باش کامل هستند و تمام اقدامات لازم انجام شده و جلسات متعددی نیز با حضور رئیس دانشگاه تشکیل شده است همچنین تمام نیازهای احتمالی نیز تهیه شده است و تدابیر لازم جهت وقوع بحران احتمالی اتخاذ شده است.

گفتنی است در سال ۱۳۹۲ بعد از اولین بارش باران در فصل پاییز حدود ۳۰۰۰هزار نفر فقط در شهر اهواز به اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند.

 

منبع: رهیاب

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.