پروژه های درون استانی به پیمانکاران خوزستانی واگذار شود

عصر جنوب: عبدالحسن مقتدایی اظهار داشت:کارها واهدافی که مد نظر داشتیم و برنامه هایی که دولت دنبال آن بود هردو یا به نتیجه رسیده است یا در حال انجام است ، در یک نشست خبری گزارشی از کارهای صورت گرفته به مردم و رسانه ها خواهم داد.

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در خصوص تلخ ترین و شیرین ترین اتفاقات در  دوره جدید استانداری خوزستان گفت: تلخی که تا حالا نداشته است چون با مردم عهد کرده بودیم که خدمت کنیم فرصتی هم فراهم شد و تا حالا همه اش شیرین بوده است.

وی افزود: کارها واهدافی که مد نظر داشتیم و  برنامه هایی که دولت دنبال آن بود هردو یا به نتیجه رسیده است یا در حال انجام است،  در یک نشست خبری گزارشی از کارهای صورت گرفته به مردم و رسانه ها خواهم داد.

 استاندار خوزستان گفت: تمرکز ما بر فعال کردن تولیدات داخل استان و صنایع خواهد بود با جدیت دنبال این هستیم تا کالاها و خدماتی را که در استان وجود دارد مورد استفاده کارخانه ها و ادارات استان قرار گیرد و پروژه های درون استان به پیمانکاران خوزستانی واگذار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:این کار موجب تحول در اشتغال و برچیده شدن بیکاری در استان خواهد شد تا امروز دراین زمینه هم خوب نتیجه گرفته ایم و از پیمانکارن و خدمات استان در اراضی ۵۵۰ هزاری هکتار استفاده کرده ایم در ساختمان و موارد این چنینی هم در حال کار هستیم امیدواریم کامل به نتیجه برسیم واین امور جزو مواردی است که شخصا دنبال می کنم.

 

منبع: رهیاب

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.