جام حذفی؛ نمایندگان خوزستان برای صعود می جنگند

عصر جنوب: در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور، نمایندگان استان خوزستان برای راهیای به مرحله یک هشتم پایانی به حریفان خود مصاف خواهند کرد.
رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، از فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و طی آن تیم‌های خوزستانی در شهرهای اهواز، تهران، شیراز و تبریز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در این رقابت‌ها که از فردا آغاز خواهد شد، تیم‌های نفت مسجدسلیمان، استقلال و فولاد نوین اهواز میزبان حریفان خود خواهند بود و کارون، فولاد و استقلال خوزستان در بیرون از خانه با رقبای خود پیکار خواهند کرد.

در همین چارچوب فردا پنجشنبه از ساعت ۱۴، فولاد خوزستان در تهران به مصاف تیم پارسه خواهد رفت و در صورت پیروزی در تک بازی فردا می‌تواند راهی مرحله بعد این رقابت‌ها شود.

استقلال خوزستان دیگر تیم لیگ برتری استان خوزستان نیز فردا و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در شیراز میهمان تیم دسته اولی فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود.

و سومین سهمیه خوزستان در سطح اول فوتبال کشور، فردا در خانه میزبان تیم دسته اولی نیروی زمینی تهران خواهد بود، نفت مسجدسلیمان بعدازظهر پنجشنبه و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه بهنام محمدی این شهر برای صعود به مرحله یک هشتم پایانی با نیروی زمینی مصاف خواهد کرد.

نمایندگان خوزستان روز جمعه نیز به میدان خواهند رفت و طی آن، کارون تیم دسته دومی شهر اهواز در تبریز جدال سختی را با تراکتورسازان خواهد داشت، اهوازی‌ها در این دیدار از ساعت ۱۴ و ۳۰ در ورزشگاه یادگار امام رو در روی شاگردان رسول خطیبی صف‌آرایی خواهند کرد.

دیگر تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول، جدال سختی را با تیم‌های لیگ برتری پایتخت‌نشین خواهند داشت، بر همین اساس فولاد نوین در اهواز میزبان تیم لیگ برتری استقلال تهران خواهد بود و شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت ۱۹ روز شنبه به مصاف قرمزپوشان اهوازی خواهند رفت.

تیم استقلال اهواز نیز که در گروه اول لیگ دسته یک فوتبال کشور، جام آزادگان حضور دارد، روز شنبه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان نفت تهران خواهد بود، این دیدار راس ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

نکته جالب در این رقابت‌ها، برگزاری دو دیدار در یک روز و به فاصله دو ساعت در سطح لیگ برتر است که شهر اهواز برگزار کننده آن خواهد بود.

مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، از فردا در شهرهای مختلف آغاز می‌شود که تیم‌های خوزستانی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در شهرهای اهواز، شیراز، تبریز و تهران به مصاف حریفان خود خواهند رفت و در صورت پیروزی راهی دور یک هشتم پایانی خواهند شد.

فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.