رییس پلیس خوزستان: تردد خودروها در سراسر استان بلامانع است

عصر جنوب: سرهنگ قاسم قدرتی در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اینکه پلیس از تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان جلوگیری و اقدام به جریمه می کند، اظهار کرد: ممانعت از تردد خودروهای اروندی در دیگر شهرهای استان تنها یک شایعه است و به هیچ وجه صحت ندارد.
رییس پلیس راه استان خوزستان نیز عنوان کرده که تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان خوزستان بلامانع است و در این خصوص ممنوعیتی وجود ندارد.
سرهنگ قاسم قدرتی در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اینکه پلیس از تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان جلوگیری و اقدام به جریمه می کند، افزود: ممانعت از تردد خودروهای اروندی در دیگر شهرهای استان تنها یک شایعه است و به هیچ وجه صحت ندارد.
این مقام مسئول در پلیس راه استان از شهروندان خوزستانی خواست تا به اینگونه شایعات توجه نکنند و افزود: خوردهای پلاک اروند تحت نظارت سازمان منطقه آزاد اروند تردد می‌کنند و هرگونه اطلاعیه و دستورالعمل اصلاحی در این خصوص از طریق این سازمان و یا فرماندهی انتظامی خوزستان اعلام می شود.
وی تاکید کرد: تردد خودروهای پلاک اروند بدون هیچ مشکلی در سطح استان ممکن است و شهروندان خوزستانی می توانند در محدوده تعریف شده، اقدام به تردد کنند.
مرجع خبر : ایسنا سرویس: اقتصادی – اقتصاد کلان /

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • متاسفانه بعضی از دوستان به ظاهر اصلاحطلب بخاطر نرسیدن اهداف خود یا بهتر بگم باج ندادن استانداری به انها دست به این شایعات زدند تا به قول خود استانداری را ضعیف جلوه بدهند
  • جای تاسف است که خبرگزاری های کشور نگاه به همه کشور نمی کنند و نگاهشان به تمام کشور ازبلندای برج میلاد است با اینکه رسالتی دارند به وسعت همه مردم کشور ولی تبدیل شده اند به رسانه هایی تهرانی و پای نفت نشین. جمال درویش مسئول روابط عمومی استانداری خوزستان هم اینگونه پاسخ می دهد:در استان ۹۹ درصد رسانه ها همراه با این مصوبه استاندار هستند اما برخی از رسانه های کشور مخالف این موضوع هستند. وی ادامه داد:پرونده تردد خودروهای پلاک اروند بسته شده و باید سراغ گام بعدی رفت اما بعضی از رسانه ها به عمد به این مسئله دامن می زنند بالاخره در کشور و در استان خودمان هم افراد کج سلیقه ای هستند که این کار که نفعش برای خوزستان است را نمی توانند ببینند. مسئول روابط عمومی استانداری خوزستان ادامه داد:ممکن است کارخانه هایی در کشور وجود داشته باشد که هزینه کنند تا جلوی این مصوبه در استان خوزستان گرفته شود تا رقیب خود را از میدان به در کنند. به هر حال امیدداریم لااقل این رسانه ها حداقل اخبار خوزستان را از دریچه دفاتر خود در استان ها منتشر کنند نه از پشت میزهایی که به کارخانه های خودروسازی چسبیده است!